توهین بی شرمانه بازیگر زن به استاد شجریان و پاسخ تند نیوشا ضیغمی + عکس
شهره قمر بازیگر پرحاشیه ی سینمای ایران بار دیگر و این بار با اظهار نظر علیه محمدرضا شجریان ، استاد آواز ایران جنجال آفرین شد 

نیوشا ضیغمی به شهره قمر: کاش دهنتو ببندی...

شهره قمر دیروز استوری ای در اینستاگرام خود منتشر کرد که به دلیل همزمانی با شایعه ی مرگ محمدرضا شجریان ، اشاره ای به او تعبیر شد.

قمر در استوری خود نوشت:
«صد هزاران تاسف و لعنت برای جماعت نادانی که با مرگ یک هنرمند وطن فروش به سوگ می نشیند و با مرگ وطن پرستی به روزمرگی…!»

استوری شهره قمر برای شایعه فوت شجریان
استوری شهره قمر برای شایعه فوت شجریان

دیروز اعلام شد استاد محمدرضا شجریان که بار دیگر به دلیل وخامت حال جسمی در بیمارستان بستری شده بود، در کما به سر می برد. ساعتی بعد شایعه ی درگذشت استاد موسیقی سنتی ایران درگرفت اما تیم پزشکی محمدرضا شجریان این خبر را تکذیب کردند.

بیشتر بدانید : پزشک معالج محمدرضا شجریان: خبر صحت ندارد!

اظهارنظر شهره قمر اما بی پاسخ نماند. نیوشا ضیغمی ، بازیگر سینما و تلویزیون واکنش تندی به استوری قمر نشان داد و او نیز با انتشار متنی در استوری خود اینچنین به صحبت های قمر پاسخ داد:

«خانم نامحترم شرم بر تو
کاش دهنتو ببندی ...
دیده نشدن و انسان بودن خیلی بهتر از اینه که دست به هر کاری بزنی، و با توهین کردن به افراد مطرح که در قلب یه ملت جا دارن خودت رو سر زبونها بندازی
برای کسانی مثل تو فقط باید تاسف خورد و بس»

واکنش تند نیوشا ضیغمی به شهره قمر
واکنش تند نیوشا ضیغمی به شهره قمر

این اما اولین بار نیست که شهره قمر با اظهارنظرهای خود جنجال آفرین می شود. نام شهره قمر بازیگر ناشناس سینمای ایران اولین بار زمانی بر سر زبان ها افتاد که به انتقاد از ترانه علیدوستی پرداخت.

انتقاد شهره قمر از ترانه علیدوستی

قمر در اواخر شهریور طی چند استوری در اینستاگرام خود علیدوستی را یک برانداز خطاب کرد که قصد اغتشاش و جاسوسی بر علیه نظام را دارد و به او گفت مواظب رفتارش باشد. قمر حتی علیدوستی و دخترش را تهدید به مرگ کرد.

بیشتر بدانید : شهره قمر، ترانه علیدوستی و دخترش را به مرگ تهدید کرد! + عکس

شهره قمر در این استوری ها به ماجرای اختلاس تهیه کننده سریال شهرزاد و به تاراج رفتن صندوق فرهنگیان هم اشاره کرد. احتمال داده می شد برخی پست های ترانه علیدوستی در شبکه های اجتماعی که ماهیت سیاسی دارند باعث واکنش شهره قمره به علیدوستی شده بود.

حرف های جنجالی بازیگر ناشناس ایران، شهره قمر: من تنها بازیگر مطلق سینمای ایرانم!

شهره قمر چندی بعد در یک مصاحبه ی رادیویی حاضر شد که در آن صحبت های جنجالی دیگری را مطرح کرد. قمر در این مصاحبه مدعی شد تنها بازیگر مطلق سینمای ایران است چرا که هرگز در هیچ فیلم و سریال تلویزیونی ای بازی نکرده و تنها در فیلم های سینمایی نقش آفرینی می کند.

قمر همچنین در مصاحبه ی خود ادعا کرد بخش اعظم سینمای ایران به دست مافیا گردانده می شود و این مافیا را گروهی از تهیه کنندگان مانند حسین فرحبخش و محمدرضا شریفی نیا عنوان کرد.

شهره قمر کیست

شهره قمر متولد ۱۳۷۲ در کردستان است. او بازیگری را از سال ۸۸ زمانی که نوجوان بود آغاز کرد. اولین حضور سینمایی او در سال ۸۸ با بازی در فیلم «انعکاس» بود و از دیگر فیلم های او می توان به دل بی قرار، کریستال و دربست آزادی اشاره کرد. 

شهره قمر در وبسایت رسمی اش درباره ی خود گفته «بسیاری از مخاطبانش اعم از مخاطبان خاص و عام از اهالی سینما و غیر سینما و حتی منتقدان او را به خاطر گریم های متفاوتش دختر هزار چهره سینما می نامند که همیشه از چهره واقعی اش فرسنگ ها فاصله گرفته و تنها تکیه اش به بازیگری اش بوده است.»

قمر در وبسایتش نوشته «وجه تمایز و تفاوت او نسبت به سایر بازیگران هم نسل خود در گریم ها و تغییر صدایش و بازیگری صرفش در سینما است و این ویژگی را به عنوان یک سبک به نام خودش به ثبت رسانده است

شهره قمر همچنین گفته «او به بازیگری معروف است که همیشه در فیلم هایش از چهره واقعی اش گذشته و تنها تکیه اش در بازیگری به بازی اش بوده و معتقد است این ادعا را که تا به امروز در فیلم هایش ثابت کرده، در واقع اگر تمامی فیلم های سینمایی او را کنار هم بگذاریم نمی توان تشخیص داد که بازیگر تمام این فیلم ها یک نفر است و آن کسی نیست جز بازیگر مطلق سینمای ایران شهره قمر. و قطعاً به این دلیل می توان او را دختر هزار چهره یا بازیگر هزار چهره سینمای ایران نامید.» شهره قمر وجه تمایز دیگر خود با سایرین را «بازیگری صرفش در سینما می داند و اینکه به کار در تله فیلم ها و سریال های تلویزیونی علاقه و اعتقادی ندارد.»

 

بیشتر بدانید : شهره قمر با چادر در نقش همسر یک روحانی

بیشتر بدانید : 4 عکس متفاوت از شهره قمر + بیوگرافی کوتاه

بیشتر بدانید : دستگیری توهین کنندگان به بازیگر جوان شهره قمر توسط پلیس فتا

بیشتر بدانید : چهره شهره قمر در نقش یک موجود فضایی

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com