از رقص جنیفر لارنس تا خوشحالی لیدی گاگا: واکنش سلبریتی ها به پیروزی بایدن + عکس
با انتشار اخباری که جو بایدن را به عنوان رئیس جمهور بعدی ایالات متحده امریکا معرفی کرد، واکنش‌ های زیادی از سوی فیلمساز‌های و بازیگران این کشور در شبکه‌ های اجتماعی منتشر شد 

واکنش سلبریتی های هالیوود به پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا

پس از اعلام رسمی خبر پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بسیاری از سلبریتی های هالیوودی شادی خود از این اتفاق را از طریق فضای مجازی ابراز کردند.

آریانا گرانده

آریانا گرانده در توییتی ضمن تگ کردن جو بایدن و معاونش کامالا هریس، نوشت: «خدا را شکر»

لیزو

لیزو ویدئویی از خود در اینستاگرام منتشر کرد و در آن در حالی که اشک از چشمانش جاری بود از مردم آمریکا خواست همگی در کنار هم برای کشور خود تلاش کنند و گفت وقتش رسیده مسئولین پاسخگو باشند و حرف مردم را بشنوند و تغییری واقعی در سیاست ها و اعمال خود ایجاد کنند.

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان که همسرش، کانیه وست رپر مشهور هم در این دوره نامزد انتخابات آمریکا شد و حتی در ۱۲ ایالت ۶۰ هزار رأی آورد، با انتشار تصویری از بایدن و هریس در استوری اینستاگرام خود که چند ایموجی قلب آبی هم به آن اضافه کرده بود، شادی خود را از پیروزی آن ها ابراز کرد.

بیشتر بدانید : نامزدی یک رپر برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا! + عکس

لیدی گاگا

لیدی گاگا تصویری از خود و بایدن در توییترش منتشر کرد و ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب بایدن و هریس، این اتفاق را کمک بزرگی به دنیا عنوان کرد.

واکنش لیدی گاگا به پیروزی جو بایدن در انتخابات
واکنش لیدی گاگا به پیروزی جو بایدن در انتخابات

اوا لونگوریا

اوا لونگوریا در توییتی دموکراسی را برنده ی این انتخابات عنوان کرد.

کندال جنر

کندال جنر در توییتر خود در واکنش به خبر پیروزی بایدن نوشت غرق در احساسات، آرامش و شادی است.

شکیرا

شکیرا در توییتی گفت حالا با انتخاب بایدن فصل جدیدی از اتحاد و التیام در آمریکا آغاز می شود و او این اتفاق را با بچه های خود جشن گرفته است.

جی جی حدید

جیجی حدید با سه واژه ی «شادی، آرامش و افتخار» احساس خود نسبت به پیروزی جو بایدن را در توییترش ابراز کرد. او در توییت خود نوشت فصلی جدیدی برای کشور آمریکا آغاز شده و صداهای بیشتری شنیده خواهد شد و رئیس جمهوری روی کار آمده که رئیس جمهور همه ی آمریکایی ها خواهد بود، فارغ از اینکه به او رأی داده اند یا نه. حدید شادی خود از انتخاب هریس به عنوان اولین زن معاون رئیس جمهور آمریکا را هم ابراز کرد.

پینک

پینک خواننده ی آمریکایی در توییتر خود نوشت خبر پیروزی بایدن اشک او را جاری کرد و از به آرامش رسیدن کشورش با این اتفاق صحبت کرد و گفت حضور هریس به عنوان اولین زن معاون رئیس جمهور زن آمریکا هم الهام بخش تمام دختران دنیا خواهد بود. پینک همچنین گفت کارهای زیادی هست که مردم آمریکا باید در کنار هم انجام دهند و دعا می کند که این امر محقق شود.

ریس ویترسپون

ریس ویترسپون تصویری از بایدن و هریس در اینستاگرامش منتشر کرد و ضمن تاریخی خواندن این روز درباره ی کامالا هریس نوشت او سقف های شیشه ای را در هم شکست و راه طولانی ای را طی کرد تا بالاخره توانست معاون رئیس جمهور آمریکا شود.

جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون با انتشار کلیپی از سریال «دوستان» در استوری اینستاگرام خود خوشحالی اش را از پیروزی بایدن ابراز کرد.

واکنش جنیفر آنیستون به پیروزی جو بایدن در انتخابات
واکنش جنیفر آنیستون به پیروزی جو بایدن در انتخابات

بیانسه

بیانسه با انتشار تصویری از بایدن و هریس در اینستاگرام خود پیروزی شان را به آن ها تبریک گفت.

جسیکا بیل

جسیکا بیل تصویری از خود در کنار بایدن منتشر کرد و ضمن تبریک به بایدن و هریس نوشت منتظر تغییراتی در آمریکا است.

سارا هایلند

سارا هایلند تصویری از خود در اینستاگرامش منتشر کرد که او را در شب انتخابات نشان می داد و در آن لباسی به تن داشت که روی آن درباره ی دولت ترامپ نوشته بود: «با رأی خود بیرون شان کنید». هایلند همچنین نوشت که از خوشحالی روی هوا است و به بایدن و هریس تبریک گفت.

الک بالدوین

الک بالدوین که بارها در نقش دونالد ترامپ در برنامه های نمایشی طنز ظاهر شده، ویدئویی از خوشحالی مردم نیویورک از پیروزی بایدن در اینستاگرامش منتشر کرد.

کلویی کارداشیان

کلویی کارداشیان در توییتی نوشت که از خوشحالی پیروزی بایدن می خواهد گریه کند.

لیلی کالینز

لیلی کالینز تصویری از خود در اینستاگرامش منتشر کرد که او را در مقابل تصاویر اخبار پیروزی بایدن در تلویزیون نشان می داد و نوشت امروز روز خوبی است.

السا هاسک

السا هاسک که پیروزی بایدن را با خوردن پیتزا جشن گرفته بود تصویری از خود منتشر کرد.

شارلیز ترون

شارلیز ترون در توییتر نوشت به عنوان یک زن و یک مادر از خبر پیروزی بایدن و هریس بسیار احساس افتخار می کند و بالاخره می تواند به فرزندانش بگوید در کشوری زندگی می کنند که شخصیت و انسانیت را به نفرت ترجیح داده است.

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس که نتوانسته بود شادی خود از انتخاب بایدن را کنترل کند، ویدئویی در توییتر از خود منتشر کرد که او را در حال دویدن در خیابان و فریاد کشیدن نشان می داد.

شادی جنیفر لارنس از پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا
شادی جنیفر لارنس از پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا

ریکی مارتین

ریکی مارتین تصویری از خود در کنار بایدن در اینستاگرامش منتشر کرد و خطاب به بایدن نوشت که به همکاری خود با او در کارزار انتخاباتی اش افتخار می کند و به کامالا هریس نیز تبریک گفت.

مایلی سایرس

مایلی سایرس در توییتر خود ضمن تگ کردن بایدن و هریس نوشت که بی صبرانه منتظر است تا چهار سال بعدی زندگی اش را تحت رهبری آن ها سپری کند و در پایان نوشت امروز در آمریکا روز جشن است.

کریس ایوانز

کریس ایوانز با انتشار متنی در اینستاگرام خود نوشت که امروز روز ویژه ای است و خطاب به مردم آمریکا گفت که کارشان عالی بوده و به آن ها افتخار می کند. ایوانز متن خود را با هشتگ «شخصیت مهم است» به پایان رساند.

دمی لواتو

دمی لواتو ضمن انتشار عکسی از خود در کنار کامالا هریس، کیتی پری و آریانا گرانده، به دنبال کنندگان میلیونی اینستاگرام خود گفت امروز برای این نیست که در برابر کسانی که عقاید و ارزش های متفاوتی با آن ها دارند جشن بگیرند بلکه باید محبت و دوستی این اتفاق را جشن بگیرند و در برابر نفرتی که در چهار سال گذشته آن ها را احاطه کرده بود بایستند.

هایدی کلوم

هایدی کلوم در اینستاگرام خود تصویری از پرچم آمریکا به شکل یک قلب منتشر کرد و ضمن تاریخی خواندن این روز به بایدن و هریس تبریک گفت. 



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com