جنیفر لوپز برنده جایزه نماد سال 2020 شد + تصاویر مراسم
لوپز پس از دریافت این جایزه در حالی که بسیار خوشحال بود در یک سخنرانی احساسی گفت: موفقیت بزرگ من نه آمار فروش فیلم ‌ها و موزیک ‌ها، بلکه آن عشقی است که از مردم دریافت می‌کنم 

مراسم اهدای جوایز "انتخاب مردم" 2020 People’s Choice Awards

مراسم اهدای جوایز "انتخاب مردم" (People’s Choice Awards) سال ۲۰۲۰ یکشنبه شب گذشته (۱۵ نوامبر) در سانتا مانیکا کالیفرنیا برگزار شد و برندگان در بخش‌های مختلف معرفی شدند. جایزه‌ی بهترین فیلم امسال به "پسران بد برای همیشه" و بهترین ستاره مرد سینما به بازیگر این فیلم ویل اسمیت اهدا شد.

تیفانی هدی نیز در بخش بهترین ستاره زن سینما برگزیده شد، در حالی که جویی کینگ جایزه‌ی بهترین ستاره‌ فیلم‌های کمدی را به خانه برد. لین مانوئل میراندا ستاره‌ "همیلتون" هم به جایزه‌ بهترین ستاره‌ی فیلم‌های درام دست پیدا کرد. بهترین سریال سال ۲۰۲۰ "آناتومی گری" لقب گرفت و الن پومپئو ستاره‌ این سریال که هفته‌ گذشته بازگشتی جنجالی به سریال داشت به عنوان بهترین ستاره‌ تلویزیونی زن سال انتخاب شد.

برندگان جوایز انتخاب مردم 2020
برندگان جوایز انتخاب مردم 2020 

جنیفر لوپز در این مراسم جایزه "نماد سال ۲۰۲۰" را دریافت کرد. لوپز پس از دریافت این جایزه گفت:
"به عنوان یک لاتین‌تبار و یک زن گاهی اوقات مجبور هستم دو برابر آن چیزی که باید کار کنم تا به آن برسم (اشاره به نژادپرستی و تبعیض جنسیتی). گاهی اوقات رویاهای بزرگ و جاه‌طلبی‌های من آدم‌ها را عصبی می‌کند."

جنیفر لوپز در 2020 People’s Choice Awards
جنیفر لوپز در 2020 People’s Choice Awards

لوپز ادامه داد:
همیشه می‌گویند "تو یک دنسری و نمی‌توانی بازیگر باشی، تو یک بازیگری آهنگ هم می‌خواهی بخوانی؟ تو یه هنرمندی نمی‌توانی توی زمینه‌های تجاری جدی گرفتی شوی و دیده شوی" اما هر چه بیشتر می‌گویند من بیشتر می‌فهممم که باید انجامش بدهم و حالا امروز اینجا ایستاده‌ام. این را می‌دانم که موفقیت بزرگ من اعداد گیشه‌های سینما و فروش آلبوم و آهنگ نیست، بلکه آن عشقی است که از تمام شما دریافت می‌کنم."

جنیفر لوپز در مراسم اهدای جوایز انتخاب مردم
جنیفر لوپز در مراسم اهدای جوایز انتخاب مردم

همچنین در این مراسم جایزه بهترین خواننده مرد به جاستین بیبر، جایزه بهترین خواننده زن به آریانا گرانده، جایزه بهترین گروه سال به بی‌تی‌اس، جایزه بهترین تک آهنگ سال به "دینامیت" اثر گروه بی‌تی‌اس و جایزه بهترین سلبریتی سال به آریانا گرانده اهدا شد.

برندگان جوایز 2020 People’s Choice Awards
برندگان جوایز 2020 People’s Choice Awards

جایزه بهترین مسابقه تلویزیونی به The Voice و جایزه بهترین تاک‌شوی روزانه تلویزیون به الن دی‌جنرس و بهترین تاک‌شوی شبانه تلویزیون نیز به جیمی فالن اختصاص پیدا کرد. 

استایل جنیفر لوپز در مراسم
استایل جنیفر لوپز در مراسم 

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: iranart.news