مهدی پاکدل با خانم بازیگر ازدواج کرد + بیوگرافی و تصاویر
عاطفه رضوی همسر حسین پاکدل، با انتشار عکسی در اینستاگرام خود خبر ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور را علنی کرد 

بیوگرافی مهدی پاکدل و همسرش رعنا آزادی ور

 ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور که در ماه‌های گذشته به صورت شایعاتی پراکنده مطرح شده بود، رسمی شد. بدین ترتیب یک زوج به زوج‌ های سینمایی ایران اضافه و این دو بازیگر مطرح زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

این خبر را عاطفه رضوی، همسر حسین پاکدل (برای مهدی پاکدل) با انتشار عکس دونفره حسین پاکدل و رعنا آزادی ور، در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد. او نوشت است:

"دوستتان دارم، خصوصاً در کنار هم. مبارکمان باشد".


مهدی پاکدل و همسرش رعنا آزادی ور
مهدی پاکدل و همسرش رعنا آزادی ور

سال گذشته انتشار عکسی از مهدی پاکدل در کنار رعنا آزادی ور بازیگر کشورمان ماجرا‌هایی از ازدواج مجدد آقای بازیگر را در فضای مجازی و رسانه‌ها به راه انداخت و باعث شکل گیری حواشی تازه‌ای شد. 

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور در جشنواره فجر
مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور در جشنواره فجر

رعایت نشدن فاصله بین آقا و خانم بازیگر در این عکس موجب گمانه زنی هایی از ازدواج مجدد مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور شد اما این موضوع در آن زمان مورد تایید یا تکذیب هیچ کدام از این چهره های مشهور قرار نگرفت. 

رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل و سحر دولتشاهی
رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل و سحر دولتشاهی

حضور همزمان این دو بازیگر در مراسم تشییع و خاکسپاری استاد شجریان مجددا به این شایعات دامن زد:

مراسم تشییع استاد شجریان با حضور مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور
مراسم تشییع استاد شجریان با حضور مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور در مراسم تشییع استاد شجریان 
مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور در مراسم تشییع استاد شجریان

بیوگرافی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل متود زادهٔ ۱۰ تیر ۱۳۵۹ در اصفهان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. مهدی پاکدل برادر کوچکتر حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی، مسعود پاکدل، عکاس و برنامه‌ ساز ایرانی است. او علاوه بر سینما و تلویزیون، در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم به نام «در انعکاس کوچه‌های خیس» منتشر کرده‌است. وی هم چنین در سال ۱۳۹۲ نخستین کارگردانی و نویسندگی و طرح اولیه داستان را در فردا بر عهده داشته‌ است.

مهدی پاکدل
مهدی پاکدل

مهدی پاکدل همسر سابق بهنوش طباطبایی است. مهدی پاکدل، اما بعد از مدتی از بهنوش طباطبایی جدا شد. وی بعد از جدایی از بهنوش طباطبایی درگیر شایعات زیادی شد. اگرچه مهدی پاکدل همواره سعی می‌کند که از حواشی به دور باشد، اما انتشار یک عکس از او در کنار رعنا آزادی ور و فاصله کمی که
بین آن‌ها وجود دارد حواشی را برای آقای بازیگر رقم زد، حواشی که آن را باید با انتشار پست عاطفه رضوی خاتمه یافته تلقی کرد.

ازدواج اول مهدی پاکدل

مهدی پاکدل در سال ۱۳۸۹ با بهنوش طباطبایی، بازیگر مطرح سینمای ایران، ازدواج و در سال ۱۳۹۵ از او جدا شد. . خبر جدا شدن آن ها ابتدا از صفحاتشان در شبکه‌های اجتماعی شروع شد. در سال‌ های گذشته همواره شایعاتی مبنی بر ازدواج مجدد این دو نفر و بازگشت آن‌ها به یکدیگر وجود داشت که با خبر جدید کذب بودن آن‌ ها مشخص شد.

مهدی پاکدل و همسر اولش بهنوش طباطبایی
مهدی پاکدل و همسر اولش بهنوش طباطبایی

پاکدل حالا زندگی مشترک دوم خود را با رعنا آزادی ور آغاز کرده تا جدیدترین زوج مشهور ایران را تشکیل دهند. مهدی پاکدل متولد ۱۳۵۰ و چهل ساله است و آزادی ور متولد ۱۳۶۲ و ۳۷ سال سن دارد.

بهنوش طباطبایی همسر اول مهدی پاکدل
بهنوش طباطبایی همسر اول مهدی پاکدل

این دو بازیگر در چند فیلم سینمایی از جمله «چهارراه استانبول» و «محمد رسول الله» هم بازی بودند.

بیوگرافی رعنا آزادی ور

رعنا آزادی‌ور متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.

رعنا آزادی ور همسر مهدی پاکدل
رعنا آزادی ور همسر مهدی پاکدل

وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، ۱۳۸۲) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی‌ور با بازی در فیلم پارک‌وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج ‌های جوان فیلم را بازی می‌کند که در داستان سه روزه سفر این زوج‌ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت ‌های داستان با اتفاقات روبرو می‌شود. همچنین او در فیلم خانهٔ دختر هم نقش شخصیت اصلی فیلم (سمیرا) را به عهده دارد.

 

بیشتر بدانید : مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور و سروش صحت در لحظه ای و دیگر هیچ + عکس

بیشتر بدانید : نماهنگ ابر می بارد با هنرمندی رعنا آزادی و مهدی پاکدل!

بیشتر بدانید : شایعه ازدواج مهدی پاکدل با خانم بازیگر! 


تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ