برندگان جوایز بین المللی امی 2020 معرفی شد + عکس
اهدای جوایز بین‌المللی امی ۲۰۲۰ با انتخاب ‌های خود از «جنایت دهلی» گرفته تا یک کمدی برزیلی موجب شگفتی شد

جایزه امی برای خانم بازیگری که سیاستمدار شد 

به نقل از ددلاین، جوایز امی بین الملل که با هدف تجلیل از برترین آثار تلویزیونی ساخته شده در خارج از آمریکا برگزار می شود، امسال به سبب بحران شیوع ویروس کرونا برندگان خود را در قالب مراسمی مجازی معرفی کرد و «گلندا جکسون» بازیگر برنده اسکار برای بازی در سریال «الیزابت گم شده است» محصول شبکه بی بی سی موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن شد. 

گلندا جکسون بهترین بازیگر زن امی 2020
گلندا جکسون بهترین بازیگر زن امی 2020

همچنین سریال «بچه مسئول» نیز دو جایزه بهترین فیلم تلویزیونی یا مینی سریال و بهترین بازیگر مرد (بیلی بارات) را به خود اختصاص داد. این فیلم تلویزیونی روایتگر داستان پسری ۱۲ ساله است که به جرم قتل در حال محاکمه شدن است. 

برندگان جوایز امی
برندگان جوایز امی

در سایر بخش ها جایزه بهترین سریال کمدی به «هیچکس نگاه نمی کند» از برزیل رسید، جایزه بهترین مستند به فیلم سوریه ای «برای سما» اعطاء شد و سریال هندی «جنایات دهلی» نیز موفق به کسب جایزه بهترین سریال دارم شد. 

تبریک رابرت دنبیرو به آقای شهردار

همچنین «اندو کوئومو» فرماندار نیویورک نیز جایزه دستاورد سینمایی جوایز امی بین الملل را برای اطلاع رسانی تلویزیونی در خصوص ویروس کرونا دریافت کرد و چهره های مطرحی چون «رابرت دنیر»، «بن استیلرز»، «بیلی کریستال» و «اسپایک لی» نیز ضمن تبریک او را «مظهر نیویورک سخت» توصیف کردند.  

 

بیشتر بدانید : برندگان جوایز امی 2020 اعلام شد/ شب پرجایزه "نگهبانان" و "شتز کریک" + عکس

بیشتر بدانید : نامزدهای جوایز امی 2020 معرفی شد

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir