چهره متفاوت رابرت دنیرو و مارگو رابی در فیلم جدید + عکس
 مارگو رابی با کلاه‌گیس و لباس سیاه دیده می‌شود و رابرت دنیرو یک سگ در آغوش دارد و ماسکی سیاه به صورت

همکاری دوباره رابرت دنیرو با دیوید اوراسل 

مارگو رابی با کلاه‌گیس و لباس سیاه در تصاویر پشت صحنه از فیلم جدید و در حال حاضر بدون عنوان دیوید او. راسل به سختی قابل تشخیص است. او جمعه گذشته در لس آنجلس برای راسل جلوی دوربین رفته است.

رابی ۳۰ ساله در این صحنه‌ها به همراه "رابرت دنیرو" ۷۷ ساله که یک سگ در آغوش دارد دیده شده است. بازیگر برنده‌ی اسکار "گاو خشمگین" (Raging Bull) به نظر صفحات فیلمنامه را در دست دارد و برخلاف رابی ماسکی سیاه به صورت.

از داستان فیلم راسل جزئیاتی فاش نشده اما "کریستین بیل" که در فیلم "کلاهبرداری آمریکایی" (American Hustle) با راسل همکاری کرده، "کریس راک"، "آنیا تیلور جور"، "مایکل شنان"، "جان دیوید واشینگتن"، "مایک مایرز"، "تیموتی اولیفانت" و "رامی مالک" برنده‌ی اسکار در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد.

مارگو رابی با کلاه‌ گیس و لباس سیاه
مارگو رابی با کلاه‌ گیس و لباس سیاه

"آندریا رایزبرو" بازیگر فیلم ترسناک و تحسین‌شده‌ "تسخیرگر" (Possessor) نیز نقشی نامشخص در فیلم بازی می‌کند. "زوئی سالدانا" دیگر بازیگری است که پیش‌تر تصاویر او در محل فیلمبرداری فیلم راسل با لباسی قرن بیستمی درز کرده بود.

راسل تاکنون سه بار نامزد اسکار بهترین کارگردانی شده است. او اولین بار در سال ۲۰۱۰ با فیلم "مبارز" (The Fighter) با بیل همکاری کرده بود. فیلم "دفترچه امیدبخش" (Silver Linings Playbook) راسل نیز نامزد اسکار بهترین فیلم سال، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اقتباسی شد و برای "جنیفر لارنس" اسکار بهترین بازیگر زن را به همراه داشت. دنیرو نیز با فیلم "دفترچه امیدبخش" سابقه‌ی همکاری با راسل را دارد.

رابرت دنیرو با سگی در بغلش در پشت صحنه فیلم
رابرت دنیرو با سگی در آعوشش در پشت صحنه فیلم

ویدیوی بازی کوتاه رابی در فیلم "رکورد بزرگ" (The Big Short) اخیراً دوباره در شبکه‌های اجتماعی پدیدار شد تا رشد سهام "گیم‌استاپ" را توضیح دهد. مارگو این صحنه که به نظر هیچ ارتباطی به سایر صحنه‌ها ندارد، در نسخه‌ای از شخصیت خودش ظاهر می‌شود و در وان حمام مفهوم فروش استقراضی را شرح می‌دهد.

مارگو رابی در پشت صحنه فیلم راسل
مارگو رابی در پشت صحنه فیلم راسل

رابی سال گذشته در "پرندگان شکاری" نقش "هارلی کویین" را بازی کرد و امسال همین نقش را در ریبوت "جوخه انتحار" جیمز گان تکرار می‌کند.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: 30nama.press