لیدی گاگا و آدام درایور در پشت صحنه خاندان گوچی + تصاویر
ولین تصاویر پشت صحنه از فیلم درام جنایی «خاندان گوچی» (The House of Gucci) منتشر شد. این فیلم به کارگردانی ریدلی اسکات در ایتالیا در حال فیلمبرداری است 

روایت ریدلی اسکات از جنایت در خانواده ایتالیایی

«لیدی گاگا» در این فیلم که از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده، نقش «پاتریزیا رجانی»، همسر سابق «مائوریتزیو گوچی» را بازی می‌کند که نوه‌ موسس امپراتوری گوچی بود. داستان در مورد محاکمه‌ رجانی به اتهام مقدمه‌چینی برای ترور مائوریتزیو در سال ۱۹۹۵ است.

رجانی که به تومور مغزی مبتلا شده و همسرش او را ترک کرده بود، آدمکشی اجیر می‌کند تا مائوریتزیو را به قتل برساند. او که در آن زمان از مطبوعات لقب «بیوه‌ سیاه» گرفته بود، به ۱۸ سال حبس محکوم و در سال ۲۰۱۶ آزاد شد. «آدام درایور» نقش «مائوریتزیو گوچی» را بازی می‌کند.

«جرد لتو» در نقش «پائولو گوچی»، «ال پاچینو» در نقش «آلدو گوچی»، «جک هیوستن»، «ریو کارنی» و «جرمی آیرونز» در نقش «رودولفو گوچی» پدر مائوریتزیو، از جمله دیگر بازیگران «خاندان گوچی» هستند. نویسندگی فیلمنامه‌ «خاندان گوچی» توسط «روبرتو بنتیونا» از کتاب «خاندان گوچی: داستان شورانگیزی درباره قتل، جنون، شکوه و حرص» نوشته‌ «سارا گی فوردن» اقتباس شده است.

تصاویر پشت صحنه گاگا و درایور را در جایی شبیه به یک بالکن نشان می‌دهد. این اولین پروژه‌ «لیدی گاگا» پس از کسب نامزدی اسکار با فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» (A Star Is Born)  محسوب می‌شود. 

درایور اخیرا در تولید «آخرین دوئل» (The Last Duel) نیز با ریدلی اسکات همکاری کرده است. در این فیلم که فیلمبرداری‌اش اواخر سال ۲۰۲۰ به پایان رسید، «مت دیمون»، «جودی کومر» و «بن افلک» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«خاندان گوچی» قرار است ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱ اکران شود.

عکس لیدی گاگا و آدام درایور در پشت صحنه خاندان گوچی
عکس لیدی گاگا و آدام درایور در پشت صحنه خاندان گوچی

لیدی گاگا در پشت صحنه فیلم خاندان گوچی
لیدی گاگا در پشت صحنه فیلم خاندان گوچی

لیدی گاگا
لیدی گاگا

 

بیشتر بدانید : لیدی گاگا در ماجرای قتل خانوادگی + توضیحات

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: 30نما