واکنش جنیفر لوپز به خبر جدایی از نامزدش
 لوپز ۵۱ ساله و رودریگز ۴۵ ساله با انتشار یک بیانیه مشترک اعلام کردند تمام خبرها و شایعه‌های مربوط به جدایی‌شان «نادرست» است و در حال تدبیر برخی مسائل هستند

بیانیه جنیفر لوپز و نامزدش درباره خبر جدایی شان

 برخی منابع خبری و رسانه‌های آمریکایی از روز جمعه مدعی شدند جنیفر لوپز و الکس رودریگز پس از چهار سال به زندگی مشترک خود پایان داده و در حال رسمی کردن روند جدایی خود هستند. گفته می‌شد ستاره سرشناس سینما و موسیقی جهان به دلیل خیانت ستاره پیشین تیم بیسبال نیویورک یانکیز خواستار پایان یافتن این رابطه شده است.

لوپز ۵۱ ساله و رودریگز ۴۵ ساله با انتشار یک بیانیه مشترک اعلام کردند تمام خبرها و شایعه‌های مربوط به جدایی‌شان «نادرست» است و در حال تدبیر برخی مسائل هستند. آشنایی جی‌لو و الکس سال ۲۰۱۷ آغاز شد و آنها درست دو سال پیش در همین روزها نامزدی رسمی خود را اعلام کردند. از سوی دیگر، نشریه معتبر پیپل مدعی شد این زوج سرشناس هرگز به شکل رسمی جدا نشده اما درباره آن حرف زده‌اند.

جی‌لو در ماه‌های اخیر در جمهوری دومینیکن سرگرم کار بوده و الکس رودریگز هم در میامی آمریکا حضور دارد. ضمن اینکه به دلیل شرایط مربوط به شیوع گسترده کرونا و قرنطینه سراسری ماه‌هاست کنار هم نبوده و فرصت گفتگوی مفصل نداشته‌اند. لوپز خواننده اصلی مراسم تحلیف جو بایدن در ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ بود و سال ۲۰۱۹ در مقام تهیه‌کننده و بازیگر در «شیادان» درخشید.

مراسم ازدواج رسمی این زوج سرشناس ورزشی هنری تا امروز دو بار به دلیل شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتاده است. رودریگز در ۲۰۱۶ پس از ۲۲ سال حضور موفق در میجر لیگ آمریکا اعلام بازنشستگی کرد. 

 

بیشتر بدانید : جنیفر لوپز از نامزدش جدا شد؟!

بیشتر بدانید : مروری بر تمام ازدواج های جنیفر لوپز + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: hamshahrionline.ir