خشم وارث گوچی از لیدی گاگا: نزاکت را رعایت کن!
 پاتریزیا رجیانی گفت: از این که لیدی ‌گاگا بدون حسن‌نیت و حتی رعایت نزاکت حاضر نبوده که به ملاقات من بیاید و قرار است در نقش من بازی کند، ناراحتم

دلیل ناراحتی وارث گوچی از لیدی گاگا

 پاتریزیا رجیانی، وارث ایتالیایی که دستور قتل شوهرش را داده بود، از لیدی ‌گاگا به دلیل ملاقات نکردن با او پیش از شروع فیلمبرداری فیلم "خانه گوچی"، انتقاد کرد.

ریدلی اسکات، کارگردان سینمای ژانر جنایی، لیدی‌ گاگا را به عنوان بازیگر نقش همسر سابق مائوریزیو گوچی (آدام درایور)، برای بازی در فیلم جدیدش برگزیده است. مائوریزیو گوچی، در دهه ۸۰ میلادی مدیر خانه مد گوچی بود.

رجیانی در سال ۱۹۹۸ به اتهام صدور فرمان قتل همسر سابقش، محکوم شده بود. گوچی در سال ۱۹۹۵ در خارج از دفتر کارش در میلان به ضرب گلوله کشته شد. این زوج در سال ۱۹۸۵ جدا شده بودند.

رجیانی به ۲۹ سال حبس محکوم شد که پس از درخواست تجدیدنظر، به ۲۶ سال کاهش یافت. او در سال ۲۰۱۶ آزاد شد و در همان سال در گزارشی که درباره او در نشریه "آبزرور"‌ تهیه شد، گفت:‌ "فکر می‌کنم انسانی قوی هستم، زیرا تمام این سال‌ها در زندان دوام آوردم. از گیاهانم مراقبت کردم. از بامبی، حیوان دست‌آموزم مراقبت کردم."

او در آن باره گفت:‌ "اصلا مایل نیستم درباره این دوره صحبت کنم. برای من تمامش مثل کابوس بود."

به نوشته ایندیپندنت او اکنون در یک مصاحبه جدید با آنسا، خبرگزاری ملی ایتالیا، گفته است:‌ "از این که لیدی ‌گاگا بدون حسن‌نیت و حتی رعایت نزاکت حاضر نبوده که به ملاقات من بیاید و قرار است در نقش من بازی کند، ناراحتم."

این زن ۷۲ ساله گفت:‌ "ربطی به پول ندارد زیرا قرار نیست حتی یک سنت از فیلم به من برسد. مسئله منطق و احترام است. به اعتقاد من هر بازیگر خوبی باید اول شخصی را که قرار است نقش او را بازی کند، بشناسد و این کار به نقش‌آفرینی او کمک می‌کند."

او گفت‌:‌ "فکر می‌کنم تماس نگرفتن با من کار اشتباهی است و این را با تمام حسن‌نیت و قدرشناسی که از او (لیدی گاگا) دارم، می‌گویم."

فیلم قرار است در ماه نوامبر اکران شود و جرمی آیرونز، ال پاچینو، جک هاستون، و جرد للتو، از جمله بازیگران آن هستند.

این فیلم بر اساس کتاب "خانه گوچی: داستانی پرماجرا از قتل، جنون، شکوه و حرص"، نوشته سارا گای فوردن، که در سال ۲۰۱۲ انتشار یافت، ساخته شده است.

امسال صدمین سالگرد تأسیس خانه گوچی است و فیلم "خانه گوچی" قرار است در ۲۴ ماه نوامبر ۲۰۲۱ در ایالات متحده آمریکا اکران شود.

تاریخ دقیق نمایش فیلم در بریتانیا هنوز مشخص نشده است. 

 

بیشتر بدانید : لیدی گاگا در ماجرای قتل خانوادگی + توضیحات

بیشتر بدانید : لیدی گاگا و آدام درایور در پشت صحنه خاندان گوچی + تصاویر

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: iranart.news