بهنوش بختیاری عذرخواهی کرد
 پس از انتشار ویدئویی توسط بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون که قبل از انتخابات ریاست جمهوری از مردم خواسته بود «غر نزنند و رای بدهند»، وی با انتشار یک ویدئوی جدید «ترس از شکاف بین مردم و دولت» را دلیل اظهارات پیشین خود عنوان کرد

بهنوش بختیاری: دلتان شکست، عذرخواهی می‌کنم

پس از انتشار ویدئویی توسط بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون که قبل از انتخابات ریاست جمهوری از مردم خواسته بود «غر نزنند و رای بدهند»، وی با انتشار یک ویدئوی جدید «ترس از شکاف بین مردم و دولت» را دلیل اظهارات پیشین خود عنوان کرد.

او نوشت: 

دریغ ودرد و صد افسوس كه به عنوان یه چهره ای كه همیشه عاشقانه دوستتون داشته و همیشه خودش جزو معترضین به وضعیت اقتصادی بوده و قلبش به مهربانی معروف است، نتونستم منظور خودم رو با كلام به درستی منتقل كنم.. و به آیه های قرآن قسم بخاطر كلمه ای كه سهوا از دهانم بیرون آمده نه از روی غرض یا توهین به هموطنم یا قصد توپ و تانك بستن و جلوی مردم ایستادن، بلكه نگران ازاوضاعی كه خود من و خانوادمم بدجوری درگیرشیم… من بخاطر اون كلمه عذر میخوام… بشر است و اشتباه میكند. و من ساده احساسی هم از همه بیشتر… جلوی شما گردنم از مو نازكتره و ببخشید اگر ناخواسته دل شما رو شكستم و احساستون رو جریحه دار كردم معذرت میخواهم.

من فكر كردم به عنوان ایرانی فقط یك حق مدنی كوچك برام مونده و یك ریسمانی كه باید بهش چنگ بزنم بلكه وضعیت خودم و مردم از اینی كه هست بهتر شود… هرچند حق ادمی مثل من كه برفرض نظر مخالفی هم داد اونهمه فحش و تهدید و تهمت نبود…ولی كاش بتونیم كمی منطقی تر و إرام تر فقط گفتگو كنیم و دلایل همدیگرو بشنویم،.. من شجاعانه و بدون محافظه كاری ایستادم و منتظر وزش باد نشدم كه همون طرف برم… ولی ایرانی رنج كشیده معترض مثل كارگرانی كه حقوقشان ماههاست پرداخت نشده،و زنان سرپرست خانواده ای كه به سختی معاش میكنن و هزاران ایرانی مستاصل و ناامید از همه جاچه حق دیگری براش جز همون صندوق رای مونده.

من ایرانی دیگر زمانی و جایی برای انتخاب ندارم….من نظرم رو گفتم و اگر ناخواسته فكر كردید كه روبه روی شما ایستادم خالصانه و خاصعانه و عاشقانه با همه عشقم به جای جای وطنم عذرخواهی میكنم و امیدوارم منو ببخشید… این رو نه ازروی ترس بلكه با فكر اونم به مدت ده روز گفتم…و عقیده م اینه كه شاید بهتر بود با اینهمه درد و رنج و غم و فشار اقتصادی مردم سكوت میكردم… من از همین مردمم و بارها و بارها همپای غصه هاشون اشك ریختم…لایوی خواهم داشت كه اگر دوس داشتید اونجا مفصل تر صحبت میكنیم.. 

 

بیشتر بدانید : ماجرای مهاجرت بهنوش بختیاری/ شایعه یا واقعیت؟

بیشتر بدانید : بهنوش بختیاری درباره پست جنجالی اش توضیح داد + عکس

بیشتر بدانید : وقتی همه با بهنوش بختیاری چپ افتادند!

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: bartarinha.ir