تشویق شان پن و دخترش در جشنواره کن 2021 + تصاویر
 شان پن با فیلم «روز پرچم» که خودش نیز در آن ایفای نقش کرده به جشنواره فیلم کن بازگشته است

فیلم روز پرچم در جشنواره فیلم کن 

فیلم سینمایی «روز پرچم» Flag Day ساخته جدید شان پن در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۱، نمایش داده شد و از این فیلم به خوبی استقبال شد. حضار در سالن نمایش فیلم چهار دقیقه ایستاده این فیلم را تشویق کردند. پن که برای اولین بار دخترش دیلن فرانسیس پن را در این فیلم در نقش اصلی به کار گرفته، از استقبال حضار احساساتی شد و نزدیک بود مثل مت دیمون گریه کند.

بیشتر بدانید : اشک شوق مت دیمون در جشنواره کن 2021 + عکس

شان پن و فرزندانش روی فرش قرمز جشنواره فیلم کن 2021
شان پن و فرزندانش روی فرش قرمز جشنواره فیلم کن 2021

فیلم سینمایی او از سوی حاضران جشنواره کن به مدت چهار دقیقه تشویق شد. در این فیلم سینمایی دختر شان پن، دیلن فرانسیس پن، نیز نقش آفرینی کرده و اولین حضور او به عنوان نقش اول یک فیلم سینمایی با استقبال منتقدان روبرو شد.

شان پن روی فرش قرمز جشنواره کن 2021
شان پن روی فرش قرمز جشنواره کن 2021

شان پن علاوه بر کارگردانی در این فیلم نقش جان فوگل را بازی کرده که یک سارق بانک واقعی است. روز تولد این شخصیت در ۱۴ ژوئن (مصادف با روز پرچم آمریکا) است و نام فیلم هم با الهام از این موضوع برداشت شده است.

فرش قرمز فیلم روز پرچم در جشنواره کن
فرش قرمز فیلم روز پرچم در جشنواره کن

دیلن در این فیلم نقش، جنیفر دختر سارق را بازی می‌کند که یک خبرنگار است و رابطه‌ای آشفته با خانواده اش دارد.

پن در برابر تشویق تماشاگران فیلمش گفت: برای داشتن این گروه بازیگران، این همکاران سازنده، این تماشاگران و به ویژه این دختر؛ متشکرم.  پن دست خود را بلند کرده و به سمت جایی که دخترش دیلن پن نشسته است اشاره می کند. دیلن ، 30 ساله ، ستاره "روز پرچم" است. او قبلاً در بازیگری موفق بوده ولی این بزرگترین نقش او تا کنون است.

فیلم روز پرچم Flag Day
فیلم روز پرچم Flag Day

فیلمبرداری این فیلم در ماه ژوئن با بازیگران شامل پن و فرزندانش دیلن پن و هاپر پن آغاز شد. و در دانشگاه منیتوبا ، وینیپگ در تاریخ ۱ اوت ۲۰۱۹ به اتمام رسید.

فیلم سینمایی «روز پرچم» بر اساس کتاب خاطرات جنیفر فوگل است که در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. این اثر در واقع برای پن یک فیلم خانوادگی است چرا که برادر کوچکتر دیلن نیز نقش برادر او را در فیلم بازی کرده است. 
با این حال همه از فیلم راضی نبودند و شماری از تماشاگران در نیمه دوم فیلم که سرعت آن کمتر می‌شد سالن سینما را ترک کردند و یکی از تماشاگران معتقد بود که فیلم وحشتناکی بوده است.

شان پن و دخترش روی فرش قرمز جشنواره کن
شان پن و دخترش روی فرش قرمز جشنواره کن

به نظر می‌رسد این فیلم از آخرین فیلم شان پن در جشنواره کن در سال ۲۰۱۶ به نام «آخرین چهره» که نقد‌های منفی دریافت کرد، عملکرد بهتری داشته است.

البته همچنین ورایتی نوشت این فیلم مثل دیگر فیلم‌هایی که در بخش رقابتی هفتاد و چهارمین دوره جشنواره کن حضور دارند، حاضران را نتواسته تحت تاثیر قرار دهد. از ساعت دوم فیلم سینمایی که داستان با روند کندی روایت می‌شود، تعدادی از تماشاگران سالن سینما را ترک کردند. یکی از مخاطبان این فیلم را افتضاح توصیف کرد.

جز باترورث، فیلمنامه این اثر را اقتباس کرده و دنی مودر همسر جولیا رابرتس تصویربرداری آن را بر عهده داشته است. «روز پرچم» در تاریخ ۲۰ آگوست راهی سینما‌های آمریکا می‌شود. 

بازیگران فیلم روز پرچم

  • شان پن
  • دیلن پن
  • جاش برولین
  • نوربرت لئو بوتس
  • دیل دیکی
  • ادی مارسن
  • بیلی نوبل
  • هاپر پن
  • جادیان رایلی
  • مایلز تلر
  • کاترین وینیک
  • جیمز روسو

بیشتر بدانید : تصاویر دیدنی حضور اصغر فرهادی و دخترش و امیر جدیدی روی فرش قرمز جشنواره کن 2021

بیشتر بدانید : از قهرمان اصغر فرهادی تا روز پرچم شان پن: فیلم های جشنواره کن 2021 + عکس

بیشتر بدانید : از مت دیمون تا بلا حدید: آخرین اخبار و عکس های دیدنی جشنواره کن 2021

بیشتر بدانید : اتفاق عجیب برای فیلم آنت Annette در جشنواره کن 2021 + عکس 


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ