مرگ دلخراش فیلمبردار به دست بازیگر امریکایی در صحنه فیلمبرداری!
الک بالدوین، بازیگر مطرح امریکایی، با تیراندازی اشتباه در صحنه فیلمبرداری فیلم جدیدش «زنگار» کارگردان فیلم را مجروح و فیلمبردار آن را به قتل رساند 

«الک بالدوین» فیلمبردار فیلمش را کُشت

 در حین ساخت فیلم مستقل جدید «زنگار» Rust در نیومکزیکو،  «الک بالدوین» بازیگر و تهیه‌کننده این فیلم با ‌شلیک گلوله‌ای که قرار بود از اسلحه‌ای مشقی باشد موجب کشته شدن «هالینا هاچینز» مدیر فیلمبرداری ۴۲ ساله شده است. 

لحظاتی پس از این حادثه فیلمبردار و کارگردان فیلم به بیمارستان منتقل شدند، اما هلنا هاچینز به دلیل شدت جراحات وارده درگذشت و جوئل سوزا نیز در حال حاضر تحت مراقبت‌های پزشکی است.

با وجود اینکه در ساعات اخیر این خبر در رسانه‌های سراسر جهان در حال انتشار است اما هنوز اطلاعات دقیقی از چگونگی این اتفاق منتشر نشده و طبق ادعای مقامات پلیس شهر نیومکزیکو، علت دقیق این حادثه مشخص نیست و نیروهای پلیس در حال تکمیل تحقیقات هستند.ضمن این که «جوئل سوزا» کارگردان فیلم نیز مجروح شده و هم‌ اکنون تحت مراقب پزشکی در بیمارستان است. 

هنوز هیچ فردی در این رابطه دستگیر نشده و بازپرسان در حال بازجویی و مصاحبه با شاهدان عینی این اتفاق تلخ در این پروژه سینمایی هستند و گفته می‌شود «الک بالدوین» با چشمانی اشکبار در حال پاسخگویی به بازپرسان اداره پلیس بوده است. 

برخی از شاهدان و عوامل پشت صحنه فیلم اعتقاد دارند که بالدوین در این حادثه بی‌ تقصیر است و اشتباهی که از او سر زده عمدی نبوده و به دلیل اشکال فنی اسلحه این اتفاق رخ داده است.

الک بالدوین ۶۳ ساله که در ۴ دهه اخیر با حضور در برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های مختلف سینمایی به چهره‌ای مشهور در هالیوود تبدیل شده است، در کارنامه هنری‌اش سابقه بازی در مجموعه فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» و آثاری همچون «گلن گری گلن راس»، «هوانورد»، «آخرین شلیک» و صداپیشگی در انیمیشن‌های معروفی همچون «باب اسفنجی»، «ماداگاسکار» و «بچه رئیس» را به ثبت رسانده است.

پروژه‌ ساخت فیلم «زنگار» تا زمانی نامعلوم متوقف شده است و همه عوامل فیلم که به شدت تحت تاثیر این ماجرا قرار گرفته‌اند با خانواده «هالینا هاچینز» ابراز همدردی کردند.  

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir/ana.press