رضا عطاران با چهره جدید در جشن حافظ 1400 + عکس
در مراسم بیست و یکمین جشن حافظ رضا عطاران جایزه دستاورد فردی را به علی سرتیپی تهیه کننده سینما تقدیم کرد، تیپ جدید رضا عطاران و لحظه اهدای تندیس را به علی سرتیپی ببینید 

رضا عطاران در جشن حافظ 

بیست و یکمین دوره جشن حافظ برای معرفی برترین‌ های سینما و تولیدات شبکه نمایش خانگی و چهره‌های تلویزیونی برپا شد.

در این مراسم رضا عطاران جایزه دستاورد فردی را به علی سرتیپی تهیه کننده سینما تقدیم کرد. 

چهره جدید رضا عطاران که جایزه بهترین دستاورد فردی ویژه را به علی سرتیپی اهدا کرد، از نکات جالب این مراسم بود. عطاران در این مراسم با ماسک روی سن حاضر شده بود. 
مجریان این برنامه از عطاران خواستند تا برای عکس گرفتن، ماسکش را در بیاورد و دیدن چهره جدید او با ریش‌ های سفید باعث تعجب حاضران در این جشن شد.

رضا عطاران با ماسک در جشن حافظ 1400
رضا عطاران با ماسک در جشن حافظ 1400

رضا عطاران در این مراسم هنگام خواندن نام علی سرتیپی، به شوخی و با طنز گفت: " عه علی یه ، واقعا علی یه " و باعث خنده حضار شد.

عطاران در ادامه گفت خیلی خوشحال هستم که اینجا حضور دارم و این جایزه را به علی سرتیپی می دهم چون واقعا مستحق این جایزه هستند و سالیان سال من در خدمتشون بودم و کیف کردم.

در ادامه پس از حضور علی سرتیپی روی سن خاطره جالب و خنده دار از انگلیسی حرف زدنش در سفر با علی سرتیپی به کانادا را بازگو کرد. وی در جواب به اینکه چقدر قصد دارند در کانادا اقامت کنند را به اشتباه به جای 10 روز، 10 سال میگفت و انگلیسی حرف زدنش برای آن ها باعث ایجاد دردسر شده بود. 

چهره جدید رضا عطاران در جشن حافظ 1400
چهره جدید رضا عطاران در جشن حافظ 1400

 

بیشتر بدانید : درخشش سریال زخم کاری و فیلم قهرمان در جشن حافظ 1400 + عکس

بیشتر بدانید : ماجرای رقص گوهر خیراندیش، باعث توقف برنامه زنده شد! + عکس 



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ