ادعای ترانه علیدوستی درباره ورزش زنان در ایران و واکنش فدراسیون شنا + عکس
ترانه علیدوستی طی گفت‌وگویی، مدعی شده که در ایران هویت ورزشی برای بانوان وجود ندارد و شنا برای زنان در ایران رسماً ممنوع است! 

ادعای عجیب و غریب ترانه علیدوستی در آمریکا در خصوص ورزش زنان

ترانه علیدوستی که در فیلمی به نام «اورکا» نقش یک ورزشکار زن را بازی کرده و اکنون برای اکران این فیلم در آمریکا به سر می‌برد، طی گفتگویی مدعی شده که در ایران هویت ورزشی برای بانوان وجود ندارد و شنا برای زنان در ایران رسماً ممنوع است!

ترانه علیدوستی در جشنواره آمریکایی
ترانه علیدوستی در جشنواره آمریکایی

علیدوستی در حالی این ادعای به شدت عجیب را مطرح کرده که فدراسیون شنا علاوه بر بخش مردان، همیشه برگزاری مسابقات شنا را در رده‌های پایه و بزرگسالان و باشگاه‌ها و تیم ملی برای بانوان در استان‌های مختلف در نظر داشته و اخبار آن نیز با جستجویی ساده در اینترنت قابل مشاهده است. مسابقات شنای دختران استان گلستان، مسابقات شنای رده سنی ۷ تا ۱۷ سال دختران در منطقه آزاد اروند، مسابقات شنای مسافت کوتاه جام ری، مسابقات واترپلو رده سنی بالای ۱۴ سال جام فجر، مسابقات رکوردگیری شنای بانوان در اصفهان و مسابقات لیگ برتر واترپلو زنان از جمله رویدادهایی بوده که در همین ماه‌های اخیر برگزار شد.

کل‌ کل ترانه علیدوستی و فدراسیون شنا

شهرناز ورنوس ، نایب رئیس بانوان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از ترانه علیدوستی برای حضور در مسابقات شنای زنان در ایران دعوت کرد. مسابقات رکوردگیری شنا بانوان ایران ۱۹ و ۲۰ اسفند جاری در استخر قهرمانی آزادی تهران برگزار می شود.

در حالی که طی ماه های اخیر پس از رفع محدودیت های ناشی از کرونا اخیرا فقط در رشته شنا چهار مسابقه را در بخش بانوان به صورت جام و جشنواره برگزار شده است.

 

بیشتر بدانید : عکس های ترانه علیدوستی در جشنواره آمریکایی

بیشتر بدانید : ترانه علیدوستی با اورکا در دوحه قطر + عکس

بیشتر بدانید : عکس ترانه علیدوستی زیر آب، روی پوستر فیلم + عکس

بیشتر بدانید : ترانه علیدوستی با لباس غواصی در اورکا + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: borna.news/snn.ir