ماجرای سیلی ویل اسمیت به مجری اسکار 2022 + تصاویر
در مراسم اسکار ۲۰۲۲، بازیگر برنده جایزه اسکار، پیش از دریافت جایزه به صورت مجری سیلی زد! 

حرکت دیوانه‌ وارِ ویل اسمیت در مراسم اسکار که همه را شوکه کرد

ریس راک مجری اسکار ۲۰۲۲ با جیدن اسمیت همسر ویل درباره مدل موهای او (که از ته زده بود) شوخی کرد و گفت امیدوارم در جی آی جو ۲ او را ببیند، اشاره به فیلمی با بازی دمی مور در دهه هشتاد درباره یک سرباز زن که موهایش را از ته زده بود. با اینکه اسمیت در ابتدا به این شوخی خندید اما به نظر می آید جیدن که به دلیل یک بیماری مجبور به زدن موهایش شده چندان از این شوخی لذت نبرد.

لحظاتی بعد اسمیت روی صحنه آمد و سیلی محکمی به صورت کریس راک زد و بعد از نشستن با فریاد گفت: «اسم زن من را به زبان کثیفت نیاور».

سیلی ویل اسمیت به کریس راک در مراسم اسکار 2022
سیلی ویل اسمیت به کریس راک در مراسم اسکار 2022

برگزاری مراسم اسکار ۲۰۲۲ با این صحنه‌ جنجالی همراه شد و شوخی کریس راک با موهای تراشیده جیندا پانکیت اسمیت، همسر ویل اسمیت، با واکنش شدید این بازیگر همراه شد. او با یک سیلی به استقبال کریس راک رفت.

ویل اسمیت در مراسم اسکار 2022
ویل اسمیت در مراسم اسکار 2022

واکنشی که در ابتدا شبیه یک شوخی بود اما جنبه کاملا جدی داشت و دنزل واشنگتن در میان پخش آگهی‌های تبلیغاتی به همراه یکی از تهیه‌کنندگان مراسم، نزد ویل اسمیت رفت تا او را آرام کند.

در ادامه‌، ویل اسمیت برای بازی در فیلم  «پادشاه ریچارد» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد و پس از دریافت جایزه از همه نامزدها و دیگر افراد حاضر در سالن برگزاری مراسم بابت واکنش خود عذرخواهی کرد و گفت عشق موجب می‌شود کارهای دیوانه‌واری انجام دهیم. 

 

بیشتر بدانید : برندگان اسکار 2022 اعلام شد

بیشتر بدانید : سلنا گومز، مارتین شورت و استیو مارتین: مجری اسکار 2022 چه کسی است؟

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir