واکنش مجلس به انتقاد تند شهاب حسینی برای اعدام معترضان!
 روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات شهاب حسینی درباره بیانیه نمایندگان مجلس، خواستار اصلاح اظهارات این هنرمند از سوی وی شد

بیانیه مجلس علیه اظهارات شهاب حسینی

طی چند روز اخیر ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که شهاب حسینی، بازیگر مشهور از نمایندگان مجلس انتقاد کرده است. این ویدئو مورد توجه کاربران قرار گرفته است. 

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات شهاب حسینی درباره بیانیه نمایندگان مجلس، خواستار اصلاح اظهارات این هنرمند از سوی وی شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«آقای سیدشهاب الدین حسینی هنرمند سرشناس و توانمند کشورمان، اخیرا در فیلمی که از وی در فضای مجازی منتشر شده، ادعا می‌کند که «۲۷۷ نماینده مجلس خواستار حکم اعدام برای دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر شده اند» و سپس با یادآوری این که نمایندگان مجلس در حقیقت نماینده مردم هستند از آن‌ها خواسته که «صدای مردم» باشند.

واقعیت این است که ادعایی که آقای شهاب حسینی مطرح می‌کند، ادامه جمله جعلی و دروغینی است که رسانه‌ های فارسی‌ زبان معاند درباره بیانیه ۲۲۷ نفر از نمایندگان ساخته و پرداخته‌ اند و همان‌ طور که پیش از این بار‌ها توضیح داده شده، این جمله جعلی که «نمایندگان خواستار اعدام دستگیر شدگان هستند» در این بیانیه نیامده و هیچ ارتباطی به این بیانیه و محتوای آن ندارد.

انتظار این بود که آقای حسینی درباره این ادعا دست‌کم به منبع اصلی خبر و رسانه رسمی مجلس شورای اسلامی مراجعه می‌کردند. جهت استحضار این هنرمند گرامی و سایر کسانی که ممکن است اسیر چارچوب‌ سازی رسانه‌ های معاند شده باشند تاکید می‌ کنیم که در بیانیه ۲۲۷ نماینده مجلس به هیچ عنوان به «اعدام» اشاره نشده، بلکه امضاکنندگان خواستار «قصاص» کسانی شده‌اند که دستشان به خون دیگران آغشته شده و همچون داعش با سلاخی مردم و مدافعان امنیت، آن‌ها را به قتل رسانده و حتی فیلم این جنایت خود را با افتخار منتشر کرده‌اند.

حتی اگر رسانه‌های معاند به جعل و دروغ دست بزنند یا برخی اذهان تسلیم چارچوب‌سازی این رسانه‌ها شوند، حتما برای هنرمندی، چون شهاب حسینی تفاوت اعدام و قصاص آشکار است و از ایشان انتظار نمی‌رود که فریب این فضاسازی رسانه‌ای را بخورد و لذا امیدواریم که ایشان «صدای حقیقت» باشد و این اظهارات اشتباه خود را اصلاح کند.»

 

بیشتر بدانید : اتهام ترانه علیدوستی چیست؟/ عکس های شهاب حسینی و سینماگران مقابل زندان اوین برای ترانه

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: bartarinha.ir