چرا کیش از بهترین مقاصد زمستانی است ؟
 در این مطلب شما را با بهترین زمان سفر و همچنین هتل مارینا پارک کیش آشنا می‌کنیم.


جزیره کیش یکی از محبوب‌ترین جزیره‌های کشور بوده که مسافران زیادی به آنجا سفر می‌کنند. یکی از مهم‌ترین نکات این جزیره این است که آب و هوای معتدل و گرمسیری دارد که به دنبال این اتفاق زمستان‌های سرد و یخبندان در این جزیره مشاهده نمی‌شود.

معمولا فصل‌های گرما مسافران کمتری به این جزیره سفر می‌کنند چرا که در حالت عادی آب و هوایی گرم دارد. با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی این جزیره و شرایط آب و هوایی آن زمستان و در ‌واقع فصل سرما یکی از بهترین فرصت‌ها برای مسافرت به این جزیره است.

در فصل سرما آب و هوای این جزیره نه خیلی گرم و نه خیلی سرد است و یک فرصت مناسب برای بازدید از تمامی بخش‌های این جزیره برای شما به وجود می‌آید. همچنین در کیش جاذبه‌های بسیاری مانند مراکز فرهنگی و همچنین آثار تاریخی وجود دارد که جذابیت آن را دوچندان کرده است. در این مطلب شما را با بهترین زمان سفر و همچنین هتل مارینا پارک کیش آشنا می‌کنیم.
 

marina hotel.jpg


شرایط آب و هوای کیش در فصل زمستان


اگر شما در فصل زمستان به جزیره کیش سفر می‌کنید، باید به شما بگوییم که آب و هوای بارانی در تمامی روز‌ها همراه شما خواهد بود. به دلیل وجود باران‌های تند موسمی در فصل کیش، این جزیره همواره پربارش بوده و جذابیت خاصی در فصل زمستان ایجاد می‌کند. وجود باران‌های ناگهانی ممکن است شما را غافلگیر کند بنابراین بهتر است اگر در فصل زمستان به این جزیره سفر می‌کنید حتما چتر همراه خودتان داشته باشید.

به دنبال این موارد نباید در فصل زمستان برای آفتاب گرفتن و یا استفاده از برخی تفریحات آبی به این جزیره سفر کنید. زیرا همان‌طور که اشاره شد در این فصل باران‌های بسیار زیادی وجود دارد که وجود این بارش‌ها می‌تواند برای استفاده از برخی تفریحات آبی مشکلاتی به وجود بیاورد و نتوانید از آن بهره کافی ببرید. در نهایت دمای هوا در فصل زمستان چیزی حدود ۹ الی ۲۲ درجه سانتی گراد بوده که در واقع آب و هوایی بسیار مطبوع و معتدل در فصل زمستان است. انتخاب کیش در فصل زمستان می‌تواند تجربه‌ای به‌یادماندنی برایتان باشد.


دلایل انتخاب جزیره کیش در فصل زمستان


همچنین آب و هوای معتدل نیز یکی دیگر از دلایلی است که این جزیره در این فصل تقاضای زیادی دارد. این دو مورد از دلایل اصلی سفر افراد به این جزیره بوده که تجربه‌ای متفاوت برایشان به وجود آورده است. در این فصل به دلیل اینکه آب و هوا به صورت ناگهانی در این جزیره تغییر می‌کند ممکن است شاهد بارش‌های شدیدی باشید اما اگر از امکانات کافی برخوردار باشید می‌توانید از این بارش‌ها به بهترین شکل بهره ببرید.

همواره متناسب با علایق مسافران اکثر درخواست‌ها برای سفر به این جزیره در فصل زمستان بوده است. افراد دیگری هم هستند که برای آفتاب گرفتن و علاقه به این نوع آب و هوا، در فصل بهار و تابستان به این جزیره سفر می‌کنند. اما اکثر افراد برای اینکه از هوای بسیار گرم بیزار هستند در فصل پاییز و زمستان به این فصل سفر کرده از آب و هوای معتدل آن بهترین بهره را برای بازدید از این جزیره می‌برند.


رزرو هتل در کیش و سفر در فصل زمستان


تا اینجا دانستید که بهترین فرصت برای مسافرت به جزیره کیش فصل زمستان بوده چرا که آب و هوای مناسب باعث می‌شود بتوانید به بهترین شکل ممکن از جاذبه‌های بی‌نظیر این جزیره دیدن کنید. در این فصل با افزایش تقاضا و وجود گردشگران بسیار زیاد، ممکن است شاهد افزایش قیمت در برخی از خدمات ازجمله رزرو هتل باشیم.
 

flytoday.jpg


هتل مارینا پارک کیش


به احتمال زیاد اقامت در این هتل آرزوی هر گردشگری بوده چرا که امکانات و ویژگی‌های آن بسیار فراتر از سایر هتل‌های ۵ ستاره است. این هتل از هر لحاظ، چه از نظر خدمات‌دهی و چه از نظر دکوراسیون و طراحی داخلی یک سر و گردن از سایر هتل‌های هم‌رده بالاتر است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل وجود صبحانه و ناهار رایگان بوده که رضایت بالای مسافران را به دنبال داشته است.

وجود برخی از امکانات دیگر مانند سالن‌های ورزشی در این هتل و همچنین تفریحات آبی درون هتل مارینا پارک کیش از مهم‌ترین مزایای‌ آن به شمار می‌رود. باغ چند هکتاری، سالن‌های همایش، کنفرانس و همچنین ساحل اختصاصی هتل مارینا پارک کیش یقیناً شما را شگفت‌زده خواهد کرد.


رزرو متنوع ترین هتل های کیش در فلای تودی


اگر می‌خواهید در یک شرایط مناسب آب و هوایی از تمامی جاذبه‌ها و تفریحات جزیره کیش بهره ببرید باید حتما در فصل زمستان به این جزیره سفر کنید. معمولا سفر به جزیره کیش در فصل زمستان انتخاب اکثر گردشگران بوده چرا که هوا در این فصل معتدل بوده و شاهد سرما و گرمای بسیار شدید نیستیم. برای رزرو هتل های کیش کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. با هر بودجه و سلیقه ای که باشید می توانید هتل موردنظر خود را در این سایت به راحتی و تنها با چند کلیک رزرو کرده و بلافاصله واچر خود را دریافت کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما چارتر و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته باکیفیت ترین خدمات سفر را به شما ارائه می دهد.






گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع:flytoday.ir