«اپرای عروسكی مولوی» با طراحی و كارگردانی «بهروز غریب‌پور» با بهره‌گیری از 6 هزار بیت از اشعار مولانا و با استفاده بیش از 100 عروسك نمایشی اجرا می‌شود...
 
به گزارش ایسنا، همایون شجریان به‌ گروه خوانندگان اپرای عروسكی «مولوی» پیوست.
اپرای عروسكی «مولوی» جدیدترین اثر بهروز غریب‌پور و چهارمین اپرای عروسكی گروه تئاتر «آران» به‌شمار می‌آید كه با همكاری 17 خواننده به صحنه می‌رود و همایون شجریان هم به این گروه پیوسته است.
در كنار او خوانندگان دیگری هم‌چون محمد معتمدی، محمدرضا صادقی، مصطفی محمودی، علی خدایی، حسین علی‌شاپور، كیوان فرزین، اسحاق انور، ملیحه مرادی، سارا رضازاده، مهدی جاور، عامر شادمان، فرهاد اسدی، سجاد پور‌قناد، احسان نصیری، محمدرضا صفی و ... در تولید این اثر نمایشی همكاری می‌كنند.
ضبط موسیقی این اثر در اكراین به پایان رسیده است و آهنگسازی این نمایش هم‌چون اثر قبلی غریب‌پور،«اپرای عاشورا» برعهده بهزاد عبدی بوده است.
دراین نمایش كه با همراهی گروه كر اكراین و خوانندگان كر تالار وحدت اجرا می‌شود، نوازندگان دهل، دوتار، نی و سازهای كوبه‌ای هم خوانندگان این نمایش را همراهی كرده‌اند.
«اپرای عروسكی مولوی» با طراحی و كارگردانی «بهروز غریب‌پور» با بهره‌گیری از 6 هزار بیت از اشعار مولانا و با استفاده بیش از 100 عروسك نمایشی اجرا می‌شود.
گفتنی است: قرار است این نمایش در بخش ویژه بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر فجر به صحنه برود.
 
   گردآوری: گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir