..دویست رهبر جوان از بین پنج هزار كاندید در زمینه‌های مختلف از جمله تجاری، رسانه‌ای، علمی، اجتماعی و فرهنگی و از شصت و پنج كشور دنیا انتخاب كرده‌اند...

 

«قبادی» در كنار «دی‌كاپریو» در فهرست پیشروان تحول دنیا
بهمن قبادی در كنار لئوناردو دی‌كاپریو به عنوان یكی از لیدرهای جوان و متحول‌كننده دنیا در سال 2008 انتخاب شد.  

 به نقل از سایت بهمن قبادی، هر سال World Economic Forum بین دویست تا سیصد نفر از متخصصین در زمینه‌ها و رشته‌های مختلف از سرتاسر دنیا برای شركت در گردهمایی‌ها به مدت پنج سال انتخاب می‌ شوند تا تجربیات خود را در اختیار عموم قرار دهند. این رهبران، جوان اما باتجربه هستند و با كارهای حرفه‌ای كه در حال انجام آن هستند برای تغییر آینده دنیا تلاش می‌كنند. امسالWorld Econimic Forum حدود دویست رهبر جوان از بین پنج هزار كاندید در زمینه‌های مختلف از جمله تجاری، رسانه‌ای، علمی، اجتماعی و فرهنگی و از شصت و پنج كشور دنیا انتخاب كرده‌اند تا در گردهمایی‌‌ها كه در كشور‌های مختلف برگزار می‌شود، حضور یابند.
بنا بر این گزارش، از منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی فقط دوازده نفر انتخاب شده‌اند كه بهمن قبادی تنها برگزیده از كشور ایران است و این منتخبین همه در رده‌های سنی مختلف و زیر چهل سال هستند.
در رشته سینما چهار نفر برای عضویت در این گردهمایی‌‌‌‌ها از سرتاسر دنیا انتخاب شدند كه نام لئوناردودی كاپریو، بازیگر و كارگردان آمریكایی نیز در این لیست به چشم می‌خورد.
چهارمین نشست در شهر شرم الشیخ مصردر تاریخ 28 اردیبهشت (17 می) برگزار خواهد .
 
گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ.
منبع : www.farsnews.com