بازیگر فرانسوی در اواخر دوران بازیگری خود، پس از اخراج یک بازی هنگام خروج از زمین با یکی از طرفداران درگیر شد و او را با ضربات...

ساندی تایمز اعلام کرد این فیلم که عنوان آن هنوز مشخص نشده درباره هواداران بسیار متعصب است و آنطور که گفته می‌شود ارتباطی با زندگی شخصی کانتونا ندارد.

بازیگر فرانسوی در اواخر دوران بازیگری خود، پس از اخراج یک بازی هنگام خروج از زمین با یکی از طرفداران درگیر شد و او را با ضربات کنگ فو مورد ضرب و شتم قرار داد. شهرت کانتونا به عنوان مردی با نگاه سوررئال با واکنش او به این قضیه جنجالی تقویت شد.

کانتونا آن زمان در یک نشست مطبوعاتی در پاسخ به رفتار خود گفت: "مرغان دریایی رد قایق‌های ماهیگیری را می‌گیرند، چون فکر می‌کنند ماهی‌های ساردین از آن به آب انداخته می‌شود." کانتونا سال 1997 کفش‌های خود را آویخت و از پس به عنوان کارگردان و بازیگر در سینما حضوری فعال داشته است.

از معروفترین فیلم‌های او در مقام بازیگر می‌توان به فیلم تاریخی "الیزابت" ساخته شکار کاپور و این اواخر فیلم گانگستری "نفس دوباره" به کارگردانی آلن کورنو با بازی مونیکا بلوچی و دانیل اوتوی اشاره کرد. گفته می‌شود ایده ساخت این پروژه را او با لوچ در میان گذاشته و احتمالا خود وی راوی فیلم است.

کانتونا متولد 1966 پاریس و بزرگ شده مارسی است. او در 1992 به منچستر یونایتد پیوست و همراه این تیم چهار بار قهرمان لیگ برتر انگلستان شد. او اکنون نیز در اولد ترافورد جایگاهی نمادین دارد و سال 2001 با آراء هواداران بالاتر از چهره‌هایی مانند جرج بست و بابی چارلتن به عنوان بازیکن قرن منچستر یونایتد انتخاب شد.

کن لوچ این فصل چند بار برای دیدن بازی‌های منچستر یونایتد همراه کانتونا به ورزشگاه اولد ترافورد رفت. آنها به تازگی نیز برای دیدن بازی برگشت این تیم با رم در مرحله یکچهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا به ورزشگاه رفتند.

فیلم‌های لوچ بیشتر با مسائل اجتماعی و سرکوب سر و کار دارند. "این یک دنیای آزاد است" فیلم جدید او داستان زنی جوان است که پس از اخراج از یک موسسه کاریابی تصمیم می‌گیرد همراه همخانه خود کاری مشابه راه بیندازد و خارجی‌ها را استخدام کند.

این فیلمساز 72 ساله در 2006 برای فیلم "بادی که بر مرغزارها می‌وزد" برنده جایزه نخل طلا جشنواره فیلم کن شد. او سال 1990 نیز برای "دستور کار پنهان" و سال 1993 برای "بارش سنگ‌ها" جایزه هیئت داوران این جشنواره را برد.

"قوش" 1969، "زمین و آزادی" 1995، "ترانه کارلا" 1996، "نام من جو است" 1998، ""نان و گل‌های رز" 2000 و "شانزده سالگی شیرین" 2002 از دیگر ساخته های لوچ است.
 
منبع :irasun.com