فیلم کیمیایی
این كتاب شامل عكس‌های تازه و دیده نشده فیلم‌های «حكم»، «محاكمه در خیابان» و «جرم» است كه یك سه‌گانه را از همكاری...
 
«بابك برزویه» كتاب عكس فیلم‌های «جرم، حكم و محاكمه در خیابان» را هم‌زمان با اكران فیلم تازه مسعود كیمیایی منتشر می‌كند ضمن آن كه انتشار كتاب عكس‌های «روز رستاخیز» را نیز در برنامه دارد.
 
«بابك برزویه» به خبرنگار سینمایی فارس در این باره گفت: این كتاب شامل عكس‌های تازه و دیده نشده فیلم‌های «حكم»، «محاكمه در خیابان» و «جرم» است كه یك سه‌گانه را از همكاری من با آقای كیمیایی تشكیل می‌دهد.
وی ادامه داد: انتخاب عكس‌های دو فیلم «حكم» و «محاكمه در خیابان» تا حدودی انجام شده و منتظر هستیم تا فیلمبرداری «جرم» تمام شود تا مجموعه را كامل كنیم.
به گفته برزویه این مجموعه عكس كه هنوز عنوانی برایش در نظر نگرفته است، شامل عكس صحنه و پشت‌صحنه فیلم‌هاست و احتمالا سیاه و سفید چاپ می‌شود.
این عكاس سینما با بیان این مطلب كه با نظر مسعود كیمیایی شاید عكس‌های «جرم»، سیاه و سفید منتشر شود، گفت: با توجه به این كه فضای فیلم، قبل از انقلاب را به تصویر می‌كشد، به احتمال زیاد، انتشار عكس‌های فیلم به صورت سیاه و سفید، مناسب خواهد بود و نظر آقای كیمیایی نیز همین است.
برزویه همچنین خبر از انتشار كتاب عكس‌های فیلم «روز رستاخیز» به كارگردانی احمدرضا درویش داد. وی گفت: در صدد هستیم تا هم‌زمان با اكران این فیلم، كتاب عكس‌های آن نیز منتشر شود.
براساس این گزارش، «جرم» و «روز رستاخیز» اكنون در مرحله فیلمبرداری قرار دارند.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com