این مجموعه از 10 DVD تشکیل شده که در هر یک علاوه بر فیلم این کارگردان یک مستند شامل تصاویر آرشیوی، پشت صحنه، مصاحبه با عوامل فیلم و کیمیایی ضمیمه شده است. فیلم‌های این مجموعه عبارتند از "سفر سنگ"...

به گزارش مهر، مجموعه مستندی درباره مسعود کیمیایی و فیلمهایش به کارگردانی نیما حسنی‌نسب به زودی وارد بازار شبکه نمایش خانگی می‌شود.
 مجموعه مستندهایی که نیما حسنی‌نسب درباره کیمیایی ساخته آماده نمایش شده و به زودی توسط موسسه رسانه‌های تصویری به بازار می‌آید. این مستندها از 46 تا 76 دقیقه هستند.
این مجموعه از 10 DVD تشکیل شده که در هر یک علاوه بر فیلم این کارگردان یک مستند شامل تصاویر آرشیوی، پشت صحنه، مصاحبه با عوامل فیلم و کیمیایی ضمیمه شده است. فیلم‌های این مجموعه عبارتند از "سفر سنگ"، "تیغ و ابریشم"، "دندان مار"، "گروهبان"، "رد پای گرگ"، "تجارت"، "سلطان"، "ضیافت" و "حکم".
دو فیلم کوتاه "اسب" و "پسر شرقی" که به کارگردانی کیمیایی پیش از انقلاب ساخته شده و دو مستند درباره این فیلمساز ساخته امیر قادری و المیرا مقدم از دیگر آثار جمع‌آوری شده در این مجموعه است.سفارش دهنده این مجموعه موسسه رسانه‌های تصویری است .
 نیما حسنی‌نسب منتقد و روزنامه‌نگار احتمالا امسال اولین فیلم بلند خود  را کارگردانی می‌کند.
 
گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com