در این فاصله، مجموعه تلویزیونی «زیر هشت» به كارگردانی «سیروس مقدم» هر شب در تمام روزهای هفته روی آنتن می‌رود كه پخش آن تا ماه رمضان طول می كشد. پس از آن هم...

به گزارش فارس،  مدیر شبكه یك سیما از توقف پخش سریال‌های هفتگی شبكه یك سیما تا بعد از ماه مبارك رمضان خبر داد و گفت:‌ پس از پایان سریال‌های «كلانتر»، «آشپزباشی» و «در چشم باد» و تا آغاز پخش «مختارنامه»، هیچ سریال هفتگی از این شبكه پخش نخواهد شد.
 مهدی فرجی در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: پخش بسیاری از سریال های هفتگی شبكه یك نظیر كلانتر، آشپزباشی، در چشم باد و ... به پایان رسیده است و ما دیگر هیچ سریال جدیدی تا بعد از ماه مبارك رمضان پخش نخواهیم كرد.
وی افزود: در این فاصله، مجموعه تلویزیونی «زیر هشت» به كارگردانی «سیروس مقدم» هر شب در تمام روزهای هفته روی آنتن می‌رود كه پخش آن تا ماه رمضان طول می كشد. پس از آن هم ماه مبارك رمضان را داریم كه مجموعه تلویزیونی «در مسیر زاینده رود» كار آقای حسن فتحی پخش می شود.
فرجی تصریح كرد: بعد از ماه مبارك رمضان پخش سریال‌های جدید تلویزیون آغاز می‌شود كه یكی از آنها «مختارنامه» كار آقای داوود میرباقری است. این سریال جایگزین مجموعه «در چشم باد» خواهد شد.
وی درباره این كه در فاصله پایان «درچشم باد» تا آغاز پخش هر شبی «زیر هشت» چه كاری روی آنتن خواهد رفت؟ گفت: چند مجموعه با تعداد قسمت‌های كم در نظر گرفته‌ایم كه در این فاصله به روی آنتن‌ می روند.
مدیر شبكه یك سیما همچنین درباره پخش پشت صحنه سریال «در چشم باد» اثر مسعود جعفری جوزانی نیز گفت: پشت صحنه این سریال در حال ساخت است و از شبكه یك پخش می‌شود، ولی زمان پخش آن در ساعت و روزی كه سریال پخش می‌شده، نخواهد بود و ما زمان دیگری را برای پخش پشت صحنه سریال در نظر خواهیم گرفت كه هنوز مشخص نشده است.
وی درباره تعداد قسمت‌های پشت صحنه این سریال نیز اظهار داشت: چون هنوز كار ساخت آن به پایان نرسیده است، تعداد قسمت ها نیز مشخص نشده است.
  گردآوری: گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com