این فیلم داستان زندگی زوجی را به تصویر خواهد كشید كه 30 سال پیش ازدواج كردند و تصمیم دارند برای مراسم سالگرد ازدواج‌شان مراسم ویژه‌ای تدارك ببینند...
 
به گزارش ایسنا، «مریل استریپ» و «جف بریجز» در پروژه سینمایی «بهار امید بزرگ» همكاری می‌كنند. 
این فیلم داستان زندگی زوجی را به تصویر خواهد كشید كه 30 سال پیش ازدواج كردند و تصمیم دارند برای مراسم سالگرد ازدواج‌شان مراسم ویژه‌ای تدارك ببینند.
بنابر اعلام ورایتی، پیتر سیمور هافمن نیز از جمله بازیگرانی است كه برای حضور در این پروژه سینمایی اعلام آمادگی كرده است اما به خاطر تداخل كارهایش نتوانست در این پروژه حضور یابد.
فیلمنامه بهار توسط ونساتیلور به نگارش درآمده است.
تیلور سابقه نگارش سریال تلویزیونی مثل «اورودو آلیاس» را در كارنامه خود به ثبت رسانده است.
مریل استریپ دو بار در سال‌های 1980 برای «كرامر علیه كرامر» و 1983 برای «انتخاب صوفی» موفق به كسب جایزه اسكار بهترین بازیگری شده است.
وی در سال 2003 برای فیلم «ساعت‌ها» جایزه خرس نقره‌ای جشنواره برلین را گرفت، در سال 1989 با فیلم «فرشتگان جهنمی» جایزه بهترین بازیگر زن را از كن دریافت كرد، در سال 1982 بهترین بازیگر زن جوایز بافتا شد و در سال 1999 جایزه دوربین برلیناله را كسب كرد.
مریل استریپ در سال 2003 جایزه افتخاری سزار فرانسه را گرفت، دو بار جایزه بهترین بازیگر زن را از اسكار سینمای ایتالیا دریافت كرده است، هفت‌بار بهترین بازیگر جوایز گلدن گلوب انتخاب شده است و از جشنواره‌های رم و سن‌سباستین جایزه یك عمر دستاورد سینمایی دریافت كرده است.
جف بریجز بازیگر آمریکایی برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم دل دیوانه (2009) و نامزد چهار دوره دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر نقش دوم مرد است.
او همچنین علاوه بر بازیگری، کار تهیه کنندگی، آهنگسازی و اجرای ترانه‌های چند فیلم را نیز بر عهده داشته است.
بریجز در سال 1985 برای بار سوم جف بریجز نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد براى بازی در فیلم مرد ستاره‌ای شد. در سال 1988 در فیلم تاکر: یک مرد و رویاهایش نقش پیتر تاکرِ مخترع و همیشه خوشبین را بازی کرد و مورد تحسین منتقدین قرار گرفت.
سپس برای بار چهارم در سال 2001 نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش دوم مرد برای فیلم ستیزه‌جو شد.
جف بریجز در سال 2010 و در هشتاد و دومین دوره جوایز اسکار موفق شد تا جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را به خاطر بازی در فیلم دل دیوانه به خود اختصاص دهد. او همچنین جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد و جایزه انجمن صنفی بازیگران سینما برای بهترین بازیگر نقش اول مرد را پیشتر به خاطر بازی در همین فیلم در سال 2010 دریافت داشت.
دیگر فیلم‌های جف بریجز می‌توان به آیرون‌من 2008، کی-‍پکس 2001، جاده آرلینگتون 1999، لبوسکی بزرگ 1998 و سلطان ماهیگیر 1991 اشاره كرد.
 
  گردآوری:گرو.ه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir