«دانیل رادكلیف» بازیگر نقش هری پاتر در مجموعه فیلم هفت قسمتی «هری پاتر» نقش اصلی نسخه جدید «در جبهه غرب خبری نیست» رابازی خواهد كرد...
 
به گزارش فارس،  فیلم «در جبهه غرب خبری نیست» با بازی با دانیل رادكلیف در نقش یك سرباز دوران جنگ جهانی دوباره سازی می‌شود.
 «دانیل رادكلیف» بازیگر نقش هری پاتر در مجموعه فیلم هفت قسمتی «هری پاتر» نقش اصلی نسخه جدید «در جبهه غرب خبری نیست» رابازی خواهد كرد.
نسخه جدید این فیلم، حال و هوایی متناسب با فضای سیاسی و اجتماعی معاصر دارد و گوشه چشمی هم به جنگ‌های بوسنی، عراق و افغانستان خواهد داشت.
با پایان فیلمبرداری آخرین قسمت مجموعه فیلم «هری پاتر» در هفته قبل، رادكلیف فرصت آن را پیدا می‌كند كه در اولین نقش غیر هری‌پاتری خود ظاهر شود.
رادكلیف در نسخه جدید «در جبهه غرب خبری نیست» نقش كاراكتر اصلی آن پول بومر رابازی می‌كند.
او یك سرباز آلمانی دوران جنگ جهانی دوم بود كه در فرانسه خدمت می‌كرد.
فیلمنامه نسخه جدید آماده فیلمبرداری است. سازندگان فیلم عقیده دارند رادكلیف می تواند به خوبی از ایفای نقش پیچیده پل بومر برآید.
هنوز كارگردانی برای نسخه دوباره سازی شده این اثر كلاسیك سینمایی انتخاب نشده است.
نسخه اصلی درسال 1930و بر اساس قصه كتاب جنجالی و پرفروش «اریك ماریا رماركو» ساخته شد.
«لوئیس میلستون» كارگردان فیلم بود و نقش اصلی آن را «لوئیس وولهایم» بازی كرد.این فیلم در آن سال اسكار بهترین فیلم سال را گرفت.
سازندگان فیلم جدید عقیده دارند ادامه جنگ‌های منطقه‌ای در قاره‌های مختلف جهان سوژه كتاب رماركو را همچنان تازه نگه می دارد و باعث می شود تا صنعت سینما به فكر تولید نسخه تازه‌ای از این قصه بیفتد.
 
 گردآوری:گرو.ه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com