اروان
جاذبه اصلی پارک بدون شک آبشار چند سطحی آن یکی از قدرتمند ترین و زیباترین آبشارها نه تنها در خود این کشور بلکه در کل جنوب شرق آسیا است....

«اروان» پارک ملی واقع شده در ایالت «کانچانابوری» در غرب تایلند است. این پارک 550 کیلومتر مربع از ناحیه ارتفاعات و دره ها را فرا گرفته است. جاذبه اصلی پارک بدون شک آبشار چند سطحی آن یکی از قدرتمند ترین و زیباترین آبشارها نه تنها در خود این کشور بلکه در کل جنوب شرق آسیا است.

اروان
«اروان» در اسطوره های هندو به فیل سفید رنگ سه سر می‌گویند. کوه های اطراف پارک این منطقه را از بادهای موسمی‌ شرقی حفظ می‌کنند ولی باعث می‌شوند میزان بارندگی فصلی منطقه کم باشد. در تابستان هوا بسیار گرم است اما بین ماه های نوامبر و فوریه خنک می‌شود. 4 غار به نام های Mi، Rua، Wang Bahdan و Phartat نیز در باغ وجود دارد.




جنگل زیبایی حدود 78 درصد باغ را پوشانده است که گونه های درختان زیادی نیز در آن وجود دارد. امکان پیدا کردن درختان همیشه سبز و بامبو نیز در پارک هست. از نظر گونه های حیوانی نیز ممکن است بتوانید فیل، میمون، خرگوش های تایلندی، سنجاب های جهنده، عقاب، پاتون ها یا کبراهای پادشاه و چشم سفید را ببینید. در این مکان حدود 80 گونه پرنده وجود دارد.


اراوان

اراوان



تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی:
5 بیابان بسیار زیبای جهان! (+عکس)
 5 مکان در ایسلند که نباید دیدنشان را از دست بدهید! (+عکس)
 مکانی حیرت‌انگیز‍‍؛ موج نوردی در صخره‌ها!! (+عکس)
 18 مکان طبیعی کره زمین که شما در آنجا احساس کوچک بودن می‌کنید!! (+عکس)
چشم‌اندازی نادر در جهان؛ آبشار آتشین آمریکا‍!! (+عکس)