رازهای سیاه قبایل آدمخواران در هند و اندونزی!! + عکس
در این مطلب با ما همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر قبایل آدمخوار هند و اندونزی را بهتر بشناسیم و با آن ها آشنا شویم

قبایل آدمخوار هند و اندونزی

امروز می خواهیم پلی باشیم بین شما از دنیایی پیشرفته و هوشمند که کمترین کارهای پیچیده اش با استفاده از لمس کردن دکمه ای مجازی صورت می پذیرد تا دنیایی که پیشرفته ترین وسیله اش نیزه آهنی است و هنوز هم در همین دقیقه و لحظه ای که در آن هستیم، آدمخواری می کنند! حق می دهیم اگر باور نکنید زیرا آدمخواری مسئله ای نیست که به راحتی پذیرفته شود علی الخصوص در دوره ای از زندگی بشر که در اوج بالندگی فرهنگی انسانی و اجتماعی زندگی می کند ولی باید بگوییم که این حقیقتی محض است که در برخی از نقاط کره ی زمین همچون کشورهای هند و اندونزی در قاره ی آسیا و یا کشور برزیل در قاره ی آمریکای جنوبی، این مسئله وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر قبایل آدمخوار هند و اندونزی را بهتر بشناسیم و با آن ها آشنا شویم.

در ابتدای این مطلب باید به شما بگوییم که رفتن مابین افراد این قبایل ریسک از دست دادن جا و به مخاطره انداختن سلامت را برای هر فردی دارد اما کسانی هستند که برای به دست آوردن ناشناخته ها و اطلاعات درست و موثق این ریسک را به جان خریده اند و در بین آن ها رفته اند تا ما امروز بتوانیم با این قبایل آشنا شویم. در ابتدا می رویم سراغ کشور هندوستان، این کشور رنگارنگ و زیبا را می توان خطه ای از تمامی فرهنگ های جهان دانست.

قبایل آدم خوار,آدمخوار,آدم خوار,اسرار قبایل آدمخوار,آدمخواران وجود دارند
رازهای قبایل آدم خوار

هندوستان همیشه آن دلبر رنگارنگ و شادی های بالیوودی نیستند که ما در نظرمان داریم بلکه، این کشو زیبای پر رمز و راز که هر گوشه اش جلوه ای از ععمت های روز افزون الهی است، قبیله ای بسیار مخوف و ترسناک برای هر انسانی را در خود دارد. این قبیله که به نام وارانسی مشهور شده است، برای اولین بار توسط عکاسی به نام کریستیانو اوستینلی در سراسر جهان به تصویر کشیده شد. البته با توجه به این که قوم همگی آدمخوار هستند به نظر می آید که باید مدال شجاعت را به این عکاس با احترامات فراوان اهدا کرد.

قبایل آدم خوار,آدمخوار,آدم خوار,اسرار قبایل آدمخوار,آدمخواران وجود دارند
واقعیاتی در مورد قبایل آدمخوار

باید این نکته را درباره ی قبیله ی وارانسی بدانید که اعضای این قبیله همگی در قبرستان ها زندگی می کنند و از گوشت انسان های مرده تغذیه می کنند! افراد این قبیله در طی مراسمات خود از جمجمه ی انسان ها به عنوان لیوان استفاده می کنند و گوشت حیوانات را نیز به صورت خام می خورند. برخی از مردم اعتقاد دارند که آدمخوارها به خاطر نوع تغذیه ای که دارند، قابلیت پیش بینی آینده را نیز دارند. استینلی، همان عکاسی که در میان این قبیله رفته است، درباره ی این قبیله می گوید که: در اطراف افراد این قبیله پر از راز و رمزهای بزرگ است که دانستن هر کدام از آن ها ممکن است تمام جهان بینی شما را دستخوش تغییر قرار دهد.

ظاهرا این افراد می توانند تا آینده را پیش بینی کنند و البته بیشتر هندی ها به همین علت از آن ها می ترسند. در بین هندی ها این تفکر وجود دارد که آدمخوارها می توانند کارهای بد و شر را با نیرو و قدرت های ذاتی و درونی خود انجام دهند. البته گویا آن ها از ترکیبات عجیب و غریبی برای رسیدن به این حالات استفاده می کنند تا به آگاهی های بیشتر و وصل شدن روحشان به قول خودشان به عوالم دیگر برسند.

قبایل آدم خوار,آدمخوار,آدم خوار,اسرار قبایل آدمخوار,آدمخواران وجود دارند
اسرار قبایل آدمخوار


گویا برخی از رئیسان قبیله ی وارانسی تا سن ۱۷۰ سالگی عمر می کنند. البته این قوم به صورت کامل و تا جایی که می توانند خودشان را از قبایل انسانی و تمدن ها جدا می سازند تا بدون ارتباط با دیگران به حیاتشان ادامه دهند و اصلا رابطه ای با اقوام قبایل دیگر ندارند. حال به سراغ قبیله ی بعدی می رویم که آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.

قبیله ی بعدی قومی نیست جز، کرووای (Korowai) در اندونزی. قبیله کرووای یکی دیگر از قبایل آدمخوار بر روی کره ی زمین است که با جمعیت ۳ هزار نفری در کشور اندونزی زندگی می کنند. اگر بخواهیم از لحاظ مرز جغرافیایی محل زندگی دقیق این قوم را مشخص نماییم باید بگوییم که این قبیله در جنوب شرقی پاپوآ در منطقه ی گینه نو اندونزی سکونت دارند.

این منطقه دقیقا از آن دسته مناطقی است که کمتر کسی به آن جا سفر می کند اما اگر کسی به این منطقه برود، باید بداند که احتمالا سفر بی بازگشتی خواهد داشت. مردم این قبیله تا سال ۱۹۷۰ از دنیای بیرون از قبیله ی خود به صورت کامل بی خبر بودند و حتی تصور نمی کردند که افرادی غیر از آن ها بر روی زمین نیز زندگی می کنند. البته همه ی افراد این قبیله آدمخوار نیستند اما، آدمخوارهای این قبیله همگی شکارچیان بسیار ماهری هستند که در نقاط تاریک جنگل کمین می کنند.

قبایل آدم خوار,آدمخوار,آدم خوار,اسرار قبایل آدمخوار,آدمخواران وجود دارند
قبایل آدمخوار


آن ها بلا استثنا هر موجود زنده ای را که ببینند، در کمترین زمانی که بتوان حرکتی کرد را شکار می کنند. اصلا هم برای آن ها فرقی ندارد که شکارشان انسان باشد یا حیوان، به هر حال برای شکار بیچاره هیچ راه فراری وجود ندارد.

یکی از حقایق جالبی که درباره ی این قبیله در اندونزی وجود دارد این است که از آن جایی که قبایل آدمخوار در این منطقه، بسیار بزرگ هستند جنگ های بزرگی هم در میان آن ها رخ می دهد. این قبیله از تیر و کمان برای دفاع از خود استفاده می کنند. جالب است بدانید که در سال ۱۹۷۰ یک محقق هلندی تبار به نام جوانز ولدویزن که در واقع یک ماجراجوی تمام عیار بود، سفرهای ناشناخته ی خود را در میان این قبیله آغاز کرد.

Cannibal-tribes5.jpg
قبایل آدمخوار هند و اندونزی

او که توانست سفر خود را آغاز نماید در واقع برای اولین بار به این جنگل سفر کرد و انسان هایی را دید که همچون انسان های اولیه و در نوعی فوق العاده بدوی در این جنگل زندگی می کردند. پس از این سفر شجاعانه در واقع مردم این قبیله با آدم هایی متفاوت تر از خودشان روبرو شدند و از دنیای خارج از جنگل مطلع شدند و فهمیدند که مردمی مفاوت تر از خودشان نیز وجود دارد که در شرایطی متفاوت از شرایط آن ها زندگی می کنند.

افراد این قبیله همگی دارای بیماری فقر آهن و کم خونی هستند و با این که خودشان از این بیماری و علائمش چیزی نمی دانند اما می توان از ورای علائم ظاهری آنان پی به این مسئله برد. آن ها نام این بیماری را خاخوآ یا جادوی سیاه گذاشته اند و هر کس را که به این بیماری دچار شده باشد را کشته و می خورند!

 

بیشتر بدانید : زندگی واقعی آدم‌ خوار آلمانی روی پرده سينما می‌‌رود!!

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: eligasht.com