پرفروش ترین کتاب های سال 2018 در سایت آمازون
بهترین و پر فروش ترین کتاب هایی که از تاریخ ژانویه تا ژوئن سال ۲۰۱۸ منتشر شده اند توسط ویراستاران سایت آمازون انتخاب و در این مقاله معرفی شده اند

معرفی بهترین و جذاب ترین کتاب های 2018

بهترین و پر فروش ترین کتاب هایی که از تاریخ ژانویه تا ژوئن سال ۲۰۱۸ منتشر شده اند توسط ویراستاران سایت آمازون انتخاب و در این مقاله معرفی شده اند. با معرفی این کتابها با ما همراه باشد.

تحصیل کرده نوشته تارا وستوور

تارا وستوور به علت بیماری تا ۱۷ سالگی نتوانسته بود کلاس درس را از نزدیک ببیند. اما بعد از پشت سر گذاشتن بیماری اش موفق شد از دانشگاه کمبریج مدرک دکتری بگیرد. این خودسرگذشت نامه نشان می دهد که دانش چقدر می تواند قدرت داشته باشد.

تنهایی بزرگ نوشته کریستین هانا

این کتاب داستان یک سرباز ویتنامی همراه با خانواده اش به آلاسکا می رود اما با رسیدن زمستان و وضعیت نابسامان روحی و ذهنی او همسر و فرزندانش با موقعیت پر مخاطره ای مواجه می شوند.

دزد پرنده نوشته کرک والاک جانسون

این داستان ترکیبی از وقایع تاریخ طبیعی و داستان جنایی است که ماجرای عجیب دزدیدن پرنده های مرده را بیان می کند.

زنی پشت پنجره نوشته ای. جی. فین

این کتاب داستان غیر قابل پیش بینی زنی است که در گذشته شاهد یک قتل بوده است. خواننده داستان منتظر است ببیند که آیا او ساکت می نشیند یا اقدامی می کند.

دختران بیشتر می سوزند نوشته شوبها رائو

رائو در کتابش داستان ۲ زن جوان با سبک زندگی متفاوت در دنیای مدرن هندوستان را بیان می کند که هر دو آرزو دارند در خارج از کشور زندگی کنند اما در مسیر زندگی خود با خطراتی مواجه می شوند اما سرانجام دوباره همدیگر را پیدا می کنند.

پرفروش نرین کتابها,کتاب های پرفروش,بهترین کتابها,کتاب 2018,کتاب های آمازون
کتاب دختران بیشتر می سوزند

راهی که رودخانه می شود نوشته فرانسیسکو کانتو

فرانسیسکو کانتو پسر یک جنگل بان است که در جنوب غربی آمریکا زندگی می کند. او شغل مرزبانی را انتخاب می کند و شاهد واقعیات ناراحت کننده ای درباره مهاجرت های غیرقانونی می شود که با روحیاتش چندان سازگار نیست.

زن الکتریکی نوشته تسا فونتین

خیلی ها می گویند که دوست دارند به سیرک ملحق شوند اما کمتر کسی این کار را انجام می دهد. تسا فونتین موفق می شود و وارد دنیای شگفتانگیز سیرک می شود و در ادامه تمام تجربیاتش را از زندگی که انتخاب کرده بازگو می کند.

بچه های خون و استخوان نوشته تامی آدیمی

این داستان از زبان یک نوجوان آفریقایی روایت می شود که درباره مشکلات اجتماعی و سیاسی این کشور، بی عدالتی ها، تبعیض ها و تلاش برای تغییر است.

جاودانگان نوشته کلوئه بنجامین

در این رمان تکان دهنده کلوئه بنجامین تصور کرده است که چگونه زندگی ۴ خواهر و برادر می تواند با پیش بینی تاریح مرگشان تغییر کند. با مطالعه کتاب جاودانگان ذهن خواننده به ارزش طول عمر و این سوال که آیا ما قربانی هستیم یا سرنوشتمان را خودمان انتخاب می کنیم می پردازد.

پرفروش نرین کتابها,کتاب های پرفروش,بهترین کتابها,کتاب 2018,کتاب های آمازون
رمان جاودانگان

آنجا آنجا نوشته تامی اورنج

این کتاب داستان زندگی چند شخصیت سرخپوست بومی است که در اوکلند کالیفرنیا زندگی می کنند.

ناپدید شده در تاریکی نوشته میشل مک نامارا

میشل مک نامارا قبل از انتشار این کتاب درگذشت اما توانست در کتابش نقاب از چهره “قاتل ایالت طلایی” بردارد.

کرکه نوشته مادلین میلر

در خانه هلیوس خدای خورشید دختری به دنیا می آید اما او بچه عجیبی است که نه قدرت پدرش را دارد و نه جذابیت مادرش. او برای پیدا کردن دوستی به دنیای مردگان روی می آورد و آنجا متوجه نیروی عجیب خود می شود که می تواند دشمنانش را به هیولا تبدیل کند و برای خدایان تهدید به حساب می آید.


بیشتر بدانید : اسامی 25 کتاب پرفروش در دنیا

بیشتر بدانید : با 5 کتاب پرفروش در بازار آشنا شوید

بیشتر بدانید : پرفروش ​ترین​ کتاب های 2011 + عکس جلد

بیشتر بدانید : پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ کدامند؟+ تصاویر



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: bedunim.ir