جزئیات زندگی خالق "بازی تاج و تخت" از زبان خودش: آشفته ام...
جورج آر آر مارتین خالق "بازی تاج و تخت" از سختی‌های زندگی شخصی خود در وبلاگش نوشته است 

خالق گیم آو ترونز از سختی‌ های زندگی‌ اش می‌ گوید

جورج آر. آر. مارتین، نویسنده کتاب ترانه آتش و یخ و خالق سریال بازی تاج و تخت، متن احساسی‌ای در وبلاگ خود نوشته است. او وبلاگ خود را «وبلاگ نیست» نامگذاری کرده است. دلیل این نامگذاری هم آن است که او فکر نمی‌کرده که با وجود کارهای بسیاری که برای انجام دادن دارد وقتی برای پرکار بودن و حضور منظم در صفحه وبلاگ خود داشته باشد.

حال او می‌گوید «وبلاگ نیست» به نحوی تبدیل به وبلاگ شده است. او ادامه می‌دهد: «زندگی من در چند ماه گذشته به یک آشفتگی تبدیل شده است. بعضی روزها نمی‌دانم بخندم یا گریه کنم. به خیابان بروم و آتش بازی به راه بیندازم و حرکات موزون انجام دهم یا به تخت خوابم برسم و پتو را روی سرم بکشم.»

خالق سریال بازی تاج و تخت می‌گوید: «اتفاقات خیلی خیلی خیلی خوبی برای من در این سال‌ها اتفاق افتاده است. به خصوص در شغلم. اما در حال حاضر اتفاقات خیلی خیلی خیلی بدی در حال وقوع هستند و با این اوصاف و در حالی که سایه اتفاقات بد دور و برم است به سختی می‌شود احساس لذت و شادی کرد.»

یکی از اتفاقات خوبی که در چند مدت اخیر برای جورج آر. آر. مارتین رخ داده قرارداد هنگفت او با شبکه HBO برای ساختن چندین محصول مرتبط با سریال بازی تاج و تخت بوده است. یکی از اتفاقات بدی هم که برای او رخ داده و مارتین از آن حرف زده، مرگ بسیاری از دوستانش بر اثر بیماری کووید-۱۹ و کهولت سن بوده است.

«بادهای زمستان» نام ششمین کتاب جورج آر. آر. مارتین از سری کتاب‌های ترانه آتش و یخ است که وی در حال تکمیل آن است و هواداران این کتاب نسبت به آن بسیار هیجان زده هستند. او در مورد کتاب خود می‌گوید: «من ۱۰۰ها صفحه را در سال ۲۰۲۰ نوشتم. آن سال بهترین سال از زمانی است که من نوشتم کتاب را شروع کردم. چرا؟ نمی‌دانم. شاید بخاطر قرنطیه در پس همه‌گیری ویروس کرونا باشد. من هنوز هم ۱۰۰ها صفحه و بیشتر دارم تا رمان را به نتیجه‌ای رضایت بخش تبدیل کنم.»

جورج آر. آر. مارتین حال و روزش در قرنطینه را اینگونه توصیف می‌کند:

«من هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوم مستقیم به سمت کامپیوتر می‌روم. سپس کار نوشتن را آغاز می‌کنم. گاهی اوقات تا تاریک شدن کامل هوا مشغول به کار کردن هستم. روزهای دیگر هم تا بعد از ظهر کار می‌کنم و بعد از آن به ایمیل‌های رسیده و تماس‌های ضروری پاسخ می‌دهم. دستیار من برایم در ساعات خاصی آب و غذا می‌آورد. وقتی هم که کارم تمام می‌شود شامم حاضر است. پس از آن نیز وقت تماشا کردن تلویزیون و دیدن فیلم است.» جورج آر. آر. مارتین بسیار تنها بنظر می‌رسد اما خودش آن را برای کار نوشتن خوب می‌داند. 

 

بیشتر بدانید : نارضایتی خالق بازی تاج و تخت Game of Thrones از پایان سریال

بیشتر بدانید : تفاوت های عجیب چهره بازیگران بازی تاج و تخت در کتاب و فیلم

بیشتر بدانید : پایان متفاوت برای "بازی تاج و تخت" در راه است!

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com