شوهر زنی با وجود دو فرزند ، آنها را ترک می کند!

داستان بلند «دوستش داشتم» اثر آنا گاوالدا با ترجمه «ناهید فروغان» ، تم محوری این رمان درباره جدایی است و اینکه با وجود تمامی مشکلاتی که این مساله می‌تواند برای افراد ایجاد کند، آنها باید باور داشته باشند که با جدایی زندگی‌شان به پایان نرسیده و در همین وضعیت نیز می‌توانند از امکاناتی که تا به حال از آن غفلت کرده‌اند، استفاده کنند.

این داستان نه زنانه است نه مردانه. داستان این کار درباره زنی است که همسرش با وجود دو فرزند او را ترک می‌کند. پدر شوهر وی این زن و دو فرزندش را به خانه ییلاقی‌اش در خارج از شهر می‌برد و سعی می‌کند در چند روز اقامت در این منطقه به این دختر جوان بگوید که این اتفاق برای او نباید پایان جهان باشد و دنیا را نباید پس از آن تمام شده فرض کند.

honar960.jpg
قسمت زیبایی از کتاب:
«دست در دست هم پاریس را زیر پا گذاشتیم. از تروکادرو تا جزیره سیته در امتداد رود سن رفتیم. عصر فوق‌العاده‌ای بود. هوا گرم بود و نور ملایم. خورشید خیال غروب کردن نداشت. مثل دو توریست بودیم: بی‌خیال، شگفت‌زده. کت‌ها روی شانه و انگشت‌ها گره خورده در یکدیگر. شهرم را دوباره کشف می‌کردم. همه‌چیز رنگی از خیال داشت. نه این زندگی زندگی واقعی بود و نه آن‌جا پاریس واقعی. تازه فهمیده بودم خوشبخت که باشی، زندگی چه حال و هوایی دارد... »

کاربران محترم سیمرغ می توانند این کتاب را از تاریخ 17/12/93 به مدت یک هفته با 10 درصد تخفیف از فروشگاه اینترنتی شهرکتاب خریداری نمایند.


گردآوری : گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : فروشگاه اینترنتی شهر کتاب