شیاطین شهر لودون!!
کتاب« شیاطین شهر لودون» گویی خواننده را با خود به سفری به ژرفای تاریخ می کشاند تا به چشم خود  ببیند و به گوش خود بشنود که بر مردمان آن زمان چه گذشته است

ما از خود حقیقت بت می‌سازیم؛ زیرا حقیقت بدون احسان و بلندنظری خدا نیست، بلکه بت و تصویری از خدا است، که نباید دوستش داشته باشیم و نه بپرستیمش.
 قرون وسطی را به حق قرون تاریک نام نهاده اند؛ دورانی که کلیسا سعی داشت افکار خرافی را در اذهان جای دهد و فرار آنها از ذهن افراد جلوگیری نماید. هاکسلی، با مهارت تام و با وقوف بر اوضاع و شرایط ایام، به زیبایی، تلخی آن زمان را به تصویر می کشد و زوایای تیره زندگی را بیان می کند.


کتاب« شیاطین شهر لودون» گویی خواننده را با خود به سفری به ژرفای تاریخ می کشاند تا به چشم خود  ببیند و به گوش خود بشنود که بر مردمان آن زمان چه گذشته است گاه چنان به جزئیات می پردازد که گویی خواننده به پای خود وارد منازل و مغازه ها می شود، به گوشه ی دیر و صومعه راه می یابد، راهبه هایی را می بیند که باید مظهر پاکی و خلوص و صفایی باشند که انگار نوری از بارگاه خدایشان تا بر آن ها تابید، بناگاه بر اثر تلقین کسانی که شیطان مجسم هستند از این روی به آن روی می شوند. گویی هاکسلی میل دارد در بطن داستانی گیرا، که خواننده به زحمت می تواند کتاب را از دست بگذارد و میل دارد بداند که این حکایت سرانجام به کجا خواهد کشید...


فروشگاه اینترنتی شهر کتابفروشگاه اینترنتی شهر کتاب

 

آلکسی ماکسیموویچ پِشکوف  که بیشتر با نام ماکسیم گورکی شناخته می‌شود، داستان‌نویس، نمایش‌نامه‌نویس و مقاله‌نویس انقلابی روس و از بنیان‌گذاران سبک رئالیسم سوسیالیستی بود.

گرچه او را بیشتر به عنوان یک نویسنده، در سطح جهانی می‌شناسند و ستایش می‌کنند، از رهبران جنبش انقلابی روسیه نیز به شمار می‌آید.

کاربران محترم سیمرغ می توانند این کتاب را از تاریخ 19/05/94 به مدت یک هفته با 10 درصد تخفیف از فروشگاه اینترنتی شهرکتاب خریداری نمایند.

نام نویسنده : آلدوس هاکسلی
نام مترجم: فاروق ایزدی نیا
نام انتشارات :       نیلوفر
سال انتشار : 1394
جلد کتاب : شومیز
قطع : رقعی
تعداد صفحات : 456  صفحه
قیمت :  270000  ریال


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : فروشگاه اینترنتی شهر کتاب