وحید حاجی تبار سومین آلبوم رسمی‌اش را با عنوان «هت تریک» و با همکاری رسمی «یاس» یاسر بختیاری به زودی منتشر می‌کند.
 وحید حاجی تبار سومین آلبوم رسمی‌اش را با عنوان «هت تریک» و با همکاری رسمی «یاس» یاسر بختیاری به زودی منتشر می‌کند.

به گزارش روابط عمومی این آلبوم ، ترانه هایی «هت تریک» را مریم اسدی، مریم دلشاد، عرفان سلیمی، داوود کریمی، محمد وحیدپور، تکستی از یاس و ملودی های وحید حاجی تبار، اشکان خشایی، امید حاجیلی و امیر عباس حسن زاده سروده اند. همچنین تنظیم های این آلبوم بر عهده پیام قربانی، بابک سعیدی، بهروز لطفی پور و حمید رضا شجاعی بوده است.

«هت تریک» مراحل پایانی تولید را سپری و همزمان نیز مراحل اخذ مجوز را طی می‌کند تا وحید حاجی تبار به زودی سومین آلبوم رسمی اش را در دسترس دوستدارانش قرار دهد و خاطره ی موفقیت های سال‌های قبل را بار دیگر تکرار کند.

برای اولین بار است که در ایران برای یک تکست رپ از «یاس» مجوز صادر شده است و نکته ای که این قطعه را جذاب تر می‌کند ملودی پاپی است که حاجی تبار بر روی تکست رپ این خواننده ساخته و پیام قربانی نیز این قطعه را تنظیم کرده است.

شایان ذکر است که آلبوم «هت تریک» شهریور ماه سال جاری منتشر خواهد شد و خواننده این اثر تا زمان پخش آلبوم چند قطعه را به صورت تک آهنگ و از طریق سایت های قانونی دانلود در ایران به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می دهد که اولین قطعه نیز «قصه خیانت» با تکستی از یاسر بختیاری است.



گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:mehrnews.com


  مطالب پیشنهادی:
عکس برتر یاهو، دختر ایرانی با قلیان+تصویر
اندیشه فولادوند و رضا کیانیان روی فرش قرمز جشنواره اربیل+ تصاویر
ماجرای «سگ های زرد» در دولت روحانی
امیلی بلانت:«نزدیک بود تام کروز را به کشتن بدهم!»+ تصاویر تاک شو
مرتضی پاشایی برای بخشش اعدام خواند!