سالن برج میلاد در جشنواره موسیقی فجر منعی برای اجرای هنرمندان موسیقی پاپ ندارد اما تاکنون هیچگونه هماهنگی برای ادامه برگزاری این کنسرت‌ها بعداز جشنواره فجر صورت نگرفته است.
پیروز ارجمند در آخرین نشست خبری خود وعده‌هایی درباره بازگشت موسیقی پاپ به برج میلاد و برگزاری کنسرت‌های هنرمندان پاپ در شهرستان‌ها با دستمزد کمتر داد اما با پیگیری‌های انجام شده، به نظر می‌رسد که هیچکدام از این وعده‌ها فعلا عملی نخواهند شد.

موسیقی پاپ فعلا به برج میلاد برنمی‌گردد
پیروز ارجمند در آخرین نشست خبری خود درباره برگزاری کنسرت‌های پاپ در سالن برج میلاد گفت: طبق توافقاتی که با مدیریت برج میلاد انجام گرفته با شروع جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، کنسرت‌های پاپ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شوند و ما از این تاریخ دیگر محدودیتی پیرامون برگزاری کنسرت‌های پاپ در این مکان نخواهیم داشت.

طی تماسی که با مرکز همایش‌های برج میلاد داشتیم، این مرکز ضمن تکذیب خبر گفت: سالن برج میلاد در جشنواره موسیقی فجر منعی برای اجرای هنرمندان موسیقی پاپ ندارد اما تاکنون هیچگونه هماهنگی برای ادامه برگزاری این کنسرت‌ها بعداز جشنواره فجر صورت نگرفته است و همچنان سالن برج میلاد، محلی برای اجرای موسیقی پاپ نخواهد بود.

بهنام صفوی(خواننده پاپ) نیز درباره بازگشت موسیقی پاپ به برج میلاد گفت: ما هم در حد اخبار شنیده‌ایم. امیدوارم که این اتفاق بیافتد اما تا الان درباره این مسئله خبر تایید شده‌ای نداریم.

دفتر موسیقی دستمزد خوانندگان را گردشی می‌کند
پیروز ارجمند همچنین در حاشیه نشست خبری جشنواره موسیقی استاد شهناز درباره اقدامات جدید دفتر موسیقی وزارت ارشاد گفت: در راستای ارزان‌سازی و گستردگی کنسرت‌ها در داخل کشور که خوشبختانه تاکنون در بیش از ۸۰ درصد شهرهای کشور برگزار شده است، قرار را بر این گذاشتیم که از سال آینده قیمت دستمزد خوانندگان شرکت‌های موسیقایی طبق توافقات انجام گرفته به‌صورت گردشی در شهرها و سالن‌های مختلف متفاوت باشد.

وی افزود: متاسفانه برخی از تالارهای برگزاری کنسرت در شهرستان‌ها وجود داشتند که به دلیل قیمت بالای دستمزد خوانندگان نمی‌توانستند از مخاطبان و علاقمندان موسیقی میزبانی کنند. چون دستمزد خوانندگان به قدری بالا بود که برگزارکنندگان بومی آن منطقه شرایط پرداخت آن را نداشتند اما در قاعده جدیدی که به وجود آمده از این پس دستمزد خوانندگان به صورت گردشی خواهد بود و نرخ‌های این هنرمندان بسته به شرایط موجود آن شهر، متفاوت خواهد بود که این موضوع شامل جنوب شهر تهران نیز می‌شود.

بی‌خبری هنرمندان موسیقی پاپ از برنامه‌های دفتر موسیقی
بنیامین بهادری(خواننده پاپ) درباره گردشی شدن دستمزد خوانندگان پاپ گفت: این مسئله را من سال‌ها پیش مطرح کردم و به نظرم اتفاق مثبتی است اما اینکه تا چه حد عملی خواهد شد را نمی‌دانم. تا الان درباره این مسئله با ما صحبتی نشده است.

بهنام صفوی(خواننده پاپ) نیز در این‌باره گفت: این‌ها همه در حد خبر هستند و به عقیده من برای عملی شدن این مسئله، باید جزئیات هم برسی شود. باید دید که این اتفاقات تا چه حد به وضعیت موسیقی کمک می‌کند.

مجید روغنی(برگزارکننده کنسرت) نیز درباره وعده‌های اخیر پیروز ارجمند گفت: باید دید که این اتفاقات تا چه حد عملی خواهد شد. آقای ارجمند تفکرات خوبی دارند اما مگر تاکنون دستمزد خواننده‌ها را دفتر موسیقی تعیین می‌کرد که از این پس بخواهد دستمزدشان را کاهش دهد؟ درباره این اخبار باید شفاف‌سازی صورت بگیرد.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : ilna.ir

مطالب پیشنهادی :
نامزدهای جوایز بفتا اعلام شد
پشیمانی صابر ابر برای بازی در فیلم جیرانی!
باران کوثری, پانته آ بهرام و فرهاداصلانی در"مشرف به کوچه بی نام"
پسر جکی چان زندانی شد !
مرگ ناگهانی یک بازیگر هنگام اجرای تئاتر!