سی‌امین جشنواره موسیقی فجر در آخرین شب اجرا‌ها میزبان 15 گروه از بخش‌های مختلف است.
 در آخرین شب اجرا‌ها(پنج شنبه 30 بهمن) 15 گروه از بخش‌های بین‌الملل، استعدادهای درخشان، جنبی، کودک و نوجوان، بانوان، نسلی دیگر، نواحی و پاپ به صحنه می‌روند.

 پنجشنبه 30 بهمن ماه تالار وحدت در ساعت 18:15 میزبان ارکستر سمفونی عراق به سرپرستی آرش امینی و محمد آل سمین است. در همین تالار ساعت 21 گروه موسیقی «انیمیشن» به سرپرستی باب بلدن به صحنه می‌رود.

در بخش استعدادهای درخشان تکنوازی پیانو (کسری فریدی)، دونوازی ویلنسل و پیانو (ژابیز زربخش) و دونوازی ویلن و پیانو (گلریززربخش) ساعت 15 در سالن رودکی به تماشاگران جشنواره ارائه می‌شود. در همین سالن ساعت 18:30 دوئت پیانو و ویلن ارمنستان به صحنه می‌رود و ساعت 21:30 ارکستر موسیقی نو به سرپرستی علیرضا مشایخی برنامه اجرا می‌کند.

ایوان شمس در هفتمین شب جشنواره ساعت 18:15 میزبان گروه ارف به سرپرستی مسعود نظر از بخش کودک و نوجوان است و ساعت 21 گروه لوتوس به سرپرستی سینا سرلک در این سالن به صحنه می‌رود.

فرهنگسرای نیاوران ساعت 18:15 اجرای گروه تروند به سرپرستی رضوان نباتی از بخش بانوان را ارائه می‌کند و در فرهنگسرای ارسباران ساعت 20  تکنوازی تار علی کاظمی و نغمه‌های مرکب به سرپرستی سعید نایب محمدی و مهدی امامی از بخش نسلی دیگر روی صحنه می‌رود.

برج آزادی در آخرین اجرای جشنواره میزبان گروه درنگ به سرپرستی محمدرضا فیاض و تبری به سرپرستی جلال محمدی است. اجرای اول ساعت 18:15 و اجرای دوم ساعت 21 به علاقمندان ارائه می‌شود.

در برج میلاد و از بخش پاپ جشنواره گروه هفت در دو نوبت به صحنه می‌رود. اجرای نوبت اول ساعت 18:15 و اجرای دوم ساعت 21 به علاقمندان ارائه می‌شود.

اجراهای اصلی جشنواره  30 بهمن پایان می‌پذیرد و صرفا گروه محمد علیزاده در بخش پاپ همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه در برج میلاد روی صحنه‌ می‌رود.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com

مطالب پیشنهادی :
همسر و خواهرزاده جعفر پناهی در جشنواره برلین2015
توقیف خلق الساعه یک برنامه پرمخاطب!!
بازیگر زندانی تازه آزادشده میخواهد به تلویزیون بیاید
مهدی یراحی به نشانه اعتراض با ماسک روی صحنه رفت!
انصراف محمدعلی کشاورز از بازی در فیلم ناصرحجازی!