تعریف خوانندگان ماه عسل از احسان علیخانی
با خوانندگان تیتراژ برنامه «ماه عسل» درباره این برنامه و احسان علیخانی گفتگو کردیم.

خوانندگان تیتراژ ماه عسل

یکی از نقاط مثبت برنامه «ماه عسل» ارائه آثاری به یاد ماندنی در قالب تیتراژ است که حتی پس از اتمام برنامه «ماه عسل» با شنیدن آن‌ها ذهن را ناخودآگاه به سمت این برنامه سوق می‌دهد. به همین بهانه با خوانندگان تیتراژ برنامه «ماه عسل» گفتگو کردیم که در ادامه می‌خوانید:

*احسان علیخانی؛ امضای «ماه عسل»

فرزاد فرزین خواننده پاپ در خصوص سابقه همکاری با برنامه ماه عسل و علت موفقیت این برنامه گفت: هر چند موضوعات برنامه تلخ بود، اما صمیمیت حاکم میان مهمان‌ها، مردم و احسان علیخانی، همچنین انعکاس مسائل اجتماعی سبب موفقیت این برنامه شده است.

وی ادامه داد: به عقیده من انتخاب مهمان‌ها از میان مردم، دعوت و حضور برخی هنرمندان که قابلیت تأثیر‌گذاری بر روی جوانان جامعه را دارند می‌تواند به بهتر شدن برنامه «ماه عسل» کمک کند.

فرزین در خصوص ارزیابی برنامه «ماه عسل» اظهار داشت: ایراد خاصی در برنامه ماه عسل وجود ندارد و اگر نکته‌ قابل ذکری هم باشد نشأت گرفته از سلیقه است. مسلماً در طراحی دکور، امسال برنامه بهتر بود و همچنین کمی از تیرگی‌ها به جهت نامگذاری ماه مبارک رمضان به نام ماه میهمانی خدا کاسته شد.

وی در مورد شایعه حضور نیافتن احسان علیخانی در برنامه سال آینده بیان کرد: ماه عسل با احسان علیخانی عجین شده است و به نوعی او حکم امضای برنامه را دارد. همان‌طور که با نبود عادل فردوسی‌پور بدون شک نیمی از مخاطبان برنامه نود ریزش خواهد کرد و تلویزیون نباید اجازه چنین اتفاقی را بدهد.

*«ماه عسل» سکوی پرتاب من است

امیر‌علی بهادری خواننده پاپ در خصوص تجربه حضور در برنامه «ماه عسل» گفت: «ماه عسل» اولین فعالیت رسمی من در صدا و سیما است و به سبب ویژگی‌های تلویزیون و جذابیت برنامه «ماه عسل»، سکوی پرتابی برای من شد.

وی ادامه داد: از مخاطبان برنامه «ماه عسل» هستم و صداقت را عامل اصلی موفقیت آن می‌دانم و به سبب دغدغه‌ اصلی‌ام که ترانه‌سرایی و نوشتن است از نگاه دیگری به سوژه‌های ناب این برنامه می‌نگرم.

*صداقت گفتار؛ نقطه مثبت «ماه عسل»

مهدی یغمایی در خصوص ارزیابی برنامه «ماه عسل» گفت: از نقاط مثبت برنامه «ماه عسل» گزینش مهمانان از دل مردم. صداقت گفتار و همچنین پرداختن به مفاهیم اخلاقی، مذهبی و اجتماعی است.

وی ادامه داد: ایرادی به برنامه «ماه عسل» وارد نیست و مهمان‌ها در راستای موضوع مطرح شده در برنامه دعوت شدند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir