حضور جالب تتلو در شبکه دو سیما
خبرنگارانی که امروز برای پوشش دادگاه بابک زنجانی به دادگاه انقلاب رفتند با حضور امیرحسین مقصودلو یا همان امیر تتلو در راهروهای دادگاه انقلاب مواجه شدند.

توضیحات تتلو درباره حضورش در دادگاه

هرچند حضور وی توسط چند خبرگزاری مختلف و از جمله “ایسنا” تأیید شد، اما هیچ کس از دلیل حضور وی در دادگاه انقلاب چیزی نمی دانست.

با این حال امیر تتلو خودش در صفحه اجتماعی اش دلیل این حضور را پاسخگویی به برخی سوالات دانست.

 

تتلو نوشت: عجب! دیوار واقعا موش داره و موشم گوش داره…رفتم به پاره ای سوالات جواب بدم و هر وقت احضار بشم، حتما حاضر میشم چون قصد من حل کردن مشکل و مفید بودن برای کشورم و موندن در ایران هست و همیشه همه کارام از دل برای هوادارام بوده و جوابگوی همه کارام هستم!!


تتلو2.jpg

بعد از روی آنتن رفتن محمدرضا شجریان که مدتها در لیست سیاه رسانه ملی بود حالا امیرحسین مقصودلو خواننده زیرزمینی رپ هم روی آنتن رفت!

البته روی آنتن رفتن تتلو از بخش خبری “۲۰٫۳۰” شبکه دوم سیما نه به صورت شفاف که با تصویری تارشده بود.

 یکشنبه دوازدهم مهرماه بخش خبری “۲۰٫۳۰”  به بهانه حضور تتلو در دادگاه انقلاب خبری از این حضور را روی آنتن فرستاد و جالب اینکه گوینده این بخش خبری به نقل از صفحه اجتماعی این خواننده از ابراز تنبّه وی خبر داد و اینکه این خواننده  جمله ای گفته با این مضمون که “مرا می برند و می آورند بلکه آدم شوم”!

ورای اینکه هر چه صفحه اجتماعی این خواننده را جستجو کردیم جمله “آدم شوم” را پیدا نکردیم اینکه تتلو هم از لیست سیاه درآمده و روی آنتن می رود خودش جای بحث دارد.

این روی آنتن رفتن را کنار کلیپی که چندی قبل تتلو با حمایت یکی از ارگانهای ارزشی با نام “انرژی هسته ای” ساخته بود قرار دهیم قطعا می توانیم احتمالات جالبی را هم درباره آینده کاری این خواننده متصور شویم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : صفحه شخصی امیر تتلو