تصادف گروه شهرام و حافظ ناظری در تهران!! +عکس
گروه « ناگفته ها» ناظری بامداد روز ۱۸ مهرماه سال ۱۳۹۴ در مسیر بازگشت از قزوین به تهران دچار سانحه تصادف شدند.

اعضای گروه ناظری ها مجروح شدند

دراین حادثه ۳ نوازنده و عوامل گروه مجروح شدند.شهریار نظری نوازنده دف که در زمان حادثه راننده بود از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی شد. به گفته  مشاور رسانه ای کنسرت های شهرام و حافظ ناظری که خود از سرنشینان خودرو سانحه دیده بود ، دیگر سرنشینان پدرام فریوسفی نوازنده ویلون و بابک غسالی نوازنده عود بودند.

وی در مورد چگونگی رخ دادن این حادثه گفت : «ساعت ۳ و نیم بامداد بود ، پس از پایان کنسرت ، اعضای گروه سوار بر خودروها از قزوین به سمت تهران حرکت کردند ، در جاده قزوین-کرج ناگهان زاپاس یکی از خودروهای عبوری وسط جاده افتاد، این خودرو به سرعت دور شد، اما رها شدن زاپاس در اتوبان باعث شد تا کنترل خودرو از دست راننده خارج شود و در پی آن حادثه رخ داد.»


عکس تصادف یک گروه موسیقیعکس تصادف یک گروه موسیقی

نگارحسینی که خود نیز در این حادثه دچار جراحت شده است چنین ادامه داد : چهار عضو گروه مجروح و شهریار نظری دچار آسیب دیدگی از ناحیه دست شد که بعد از انتقال به بیمارستان تحت درمان پزشکی قرار گرفتند.

وی تاکید کرد در زمان تصادف ، شهرام و حافظ ناظری سوار برخودروهای دیگر گروه بودند که خوشبختانه دچارجراحت نشده‌اند و در کمک و انتقال مجروحان به بیمارستان کمک بسزایی داشتند.

گفتنی است، حسینی در این گفت و گو با رد کامل اسلحه کشی در کنسرت کرمانشاه این گروه گفت : «به هیچ عنوان چنین حادثه رخ نداد و شایعه است ، اجرای مراسم در کرمانشاه در آرامش تمام بود ، حتی در پایان کنسرت جشن امضا داشتیم .

ادامه اجراهای ناگفته های ناظری ها پس از ماه محرم خواهد بود و امید است تا آن زمان بهبود کامل برای اعضای گروه حاصل شود .


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : bornanews.ir