کنسرت متفاوت سیروان خسروی با همکاری برند اکس
کنسرت سیروان خسروی یک اتفاق پر سر و صدا بود، ولی فقط عده کمی از طرفدارهای خوش شانس که در قرعه کشی اکس بلک برنده شدند، مهمان برند "اَکس" در این کنسرت بودند.

اولین کنسرت آنپلاگد در ایران

سیروان خسروی در روز شنبه 28 شهریور 1394 اولین‌ کنسرت آنپلاگد ایران را با حمایت اَکس بلک در برج آزادی اجرا کرد. طرفدارهای سیروان مدت‌ها بود که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مربوط به سیروان و اَکس بلک، سر و صدای زیادی درباره این کنسرت متفاوت راه انداخته بودند.

کنسرتی که قرار بود فضای متعارف کنسرت‌ها را بشکند و هنرمند روی صحنه را به طرفدارانش نزدیک‌تر کند. اَکس بلک با شعار "صدای سکوت رساتر است"، زمان زیادی برای یافتن یک هنرمند خاکی و متواضع صرف کرده بود و در نهایت سیروان خسروی با شخصیت آرام و خوش اخلاقی‌هایش موافقت کرد تا این تجربه جدید را با طرفدارانش سهیم شود.


سیروان خسروی در کنسرتسیروان خسروی در کنسرت

" اَکس " برند اسپری دئودورانت بدن برای آقایان است که با رایحه های متنوع به پسران و مردان کمک می‏کند تا در موقعیت‏های اجتماعی با اعتماد به نفس ظاهر شوند. امسال اسپری اَکس بلک با رایحه‏ای آرام و اصیل، مردان را به اصالت و سادگی دعوت می‏کند.

سیروان خسروی به عنوان سفیر برند " اَکس " در شبکه های اجتماعی طرفداران را از این همکاری مطلع کرد. آن‏ها می‏توانستند با ورود به سایت اَکس و شرکت در مسابقه آن، شانس برنده شدن در قرعه کشی بلیط این کنسرت منحصر به فرد را داشته باشند. مهمانان این کنسرت اختصاصی 300 نفر بودند که از میان طرفداران سیروان و اَکس بلک با قرعه کشی انتخاب شده بودند.

 

vdsdaz_copy_copy_copy_copy_copy_copy.jpg

 

 این کنسرت یک اتفاق پر سر و صدا بود، ولی فقط عده کمی از طرفدارهای خوش شانس که در قرعه کشی اکس بلک برنده شدند، مهمان برند "اَکس" در این کنسرت بودند. کنسرتی که برای دوست‌داران موسیقی جذاب سیروان یک اتفاق بی‌نظیر و منحصر به فرد بود. آن‌ها در چند متری هنرمند محبوب‌شان، درست کنار او در بالای صحنه نشستند و با علاقه و صدایشان، او را در طول برگزاری کنسرت همراهی کردند.

طرفداران موسیقی هم مثل بقیه بر و بچه‌های خوش ذوق و هنرمند ایرانی همیشه دنبال تجربه‌های جدید هستند و برند اَکس به عنوان برندی که همیشه در فعالیت های خود پیشرو و متفاوت عمل میکند، این بار با حمایت موسیقی ایران، تجربه جدیدی را برای طرفداران موسیقی رقم زد.


عکس سیروان خسروی

 عکس سیروان خسروی

 

کنسرت‌های آنپلاگد کنسرت‌هایی هستند که از حدود 50 سال پیش برای کم کردن فاصله بین طرفداران و هنرمندهای محبوب‌شان در دنیا به راه افتادند. در این کنسرت‌ها از سازهای برقی پر سر و صدا خبری نیست و هنرمندان از سازهای آکوستیک استفاده می‌کنند تا فضای آرام‌تر و صمیمی‌تری برقرار شود، به همین دلیل هم خیلی از ترانه‌های این کنسرت‌ها را برای اجرای آنپلاگد دوباره تنظیم می‌کنند. آهنگ‌های سیروان خسروی در اولین کنسرت آنپلاگد ایران، برای همراهی یک گروه نوازنده سازهای زهی باز تنظیم شده بود و اجرای کاملاً جدید و متفاوتی را برای طرفداران به نمایش گذاشت.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : aftabnews.ir