خواننده آکادمی در مراسم رونمایی از آلبوم با قرص ها می رقصد+عکس
امیرحسین کریمی(خواننده آکادمی گوگوش) در مراسم رونمایی از آلبوم "با قرص ها می رقصد" کاوه آفاق در شهر کتاب پالادیوم حضور پیدا کرد.

امیرحسین کریمی در رونمایی از آلبوم کاوه آفاق

مراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم «با قرص‌ها می‌رقصد» در «بوک لند» پالادیوم برگزار شد. در ابتدای این برنامه که با حضور«کاوه آفاق» و استقبال دوستداران این خواننده برگزار شد، مهدی میرزاباقریان گفت: « پس از این همه سال دور هم جمع شده ایم تا جشن رونمایی آلبوم کاوه آفاق را برگزار کنیم و خوشحالیم که این برنامه با حضور و استقبال شما مواجه شده. برای این آلبوم زحمات زیادی کشیده شده است و امیدواریم در آینده ای نه چندان دور همه با هم در کنسرت های کاوه آفاق همصدا شویم.»

baghorshamiraghsad1.jpgکاوه آفاق در مراسم رونمایی از آلبوم "با قرص ها می رقصد"

baghorshamiraghsad2.jpgکاوه آفاق در مراسم رونمایی از آلبوم "با قرص ها می رقصد"2


در ادامه «محمدحسین تفرشی» تهیه کننده این آلبوم در سخنانی کوتاه گفت: «ممنون که امروز اینجائید و ما را برای ادامه مسیر دلگرم می کنید. این استقبال به قدری برای ما خوشایند است که قطعا وظیفه ما را برای ادامه این مسیر سخت تر می‌کند. خوشحالیم که مخاطب موسیقی خوب و فکر شده، هنوز در کشور هست و امیدواریم این جریان جدید در موسیقی کشور بتواند سطح سلیقه مخاطب ایرانی را در این سالها بهتر و بالاتر ببرد.»

baghorshamiraghsad_4.jpgکاوه آفاق در مراسم رونمایی از آلبوم "با قرص ها می رقصد"3

کاوه آفاق با تشویق حاضرین در محل برگزاری برنامه پشت تریبون قرار گرفت و در ابتدای سخنانش در جشن رونمایی نخستین اثر رسمی خود گفت: «من و گروهم برای این لحظه که رو در روی شما باشیم، ثانیه شماری می‌کردیم. دوران سخت و تلخی را گذرانده‌ایم تا حالا رو در روی شما باشیم و با این انرژی مثبت شما حالا احساس دلپذیری داریم. ما واقعا با قرص‌ها رقصیدیم تا به شما برسیم. ولی امروز خوشحالیم که استقبال خوبی از آلبوم شده و برای همصدایی شال، اتاق آبی، بدرود، مخمصه و ... در کنسرت‌هایمان با شما، انرژی زیادی داریم. یک خواننده تمام‌ دار و ندارش انرژی کسانی است که آثارش را گوش می‌دهند. دار و ندار من شمائید و امروز من خوشحال ترین فرد این جمع ام که دارایی و دوستانی چون شما دارم و به حضورتان افتخار می کنم.»

baghorshamiraghsad_5.jpg

کاوه آفاق در مراسم رونمایی از آلبوم "با قرص ها می رقصد"4

آرمان مهربان (تنظیم کننده قطعات آلبوم و رهبر ارکستر این خواننده ) گفت: «کاوه آفاق علاوه براینکه هنرمند مولف و صاحب سبکی است، انسان با احساس و خوش فکری نیز هست. کلمه به کلمه این آلبوم احساس درونی کاوه آفاق و گروه سازنده این آلبوم است و حتما می دانم که از لحظه به لحظه آن تصویرسازی حسی جالبی به شما دست خواهد داد. امروز من می‌خواهم اولین امضا و عکس را در این مراسم خودم از کاوه آفاق بگیرم.»

امیرحسین کریمی(خواننده آکادمی گوگوش) در مراسم رونمایی از آلبوم "با قرص ها می رقصد"


این برنامه که در ابتدا با حضور چهره‌هایی چون حجت اشرف‌زاده، آراد آریا، اعضای ارکستر کاوه آفاق، اشکان دباغ و... آغاز شد در ادامه با حضور چهره هایی چون رستاک حلاج، شایان کریمی و امیرحسین کریمی(خواننده آکادمی گوگوش) ادامه پیدا کرد تا بازار عکس های یادگاری داغ داغ شود.

امیرحسین کریمی(خواننده آکادمی گوگوش) در مراسم رونمایی از آلبوم "با قرص ها می رقصد"2


در لحظاتی که رستاک حلاج وارد محل برگزاری برنامه شد کاوه آفاق رو به حاضرین گفت: «رستاک هم مجوزش را گرفته و به زودی آلبومش منتشر خواهد شد و از این بایت خوشحالم و امیدوارم بهترین اتفاقات ممکن برای این دوست خوبم بیفتد.»

baghorshamiraghsad_8.jpg

امیرحسین کریمی(خواننده آکادمی گوگوش) در مراسم رونمایی از آلبوم "با قرص ها می رقصد"3


در اواسط برنامه که به دلیل ازدحام دوستداران این خواننده، برخی بی نظمی ها در محل برگزاری برنامه رخ داده بود، کاوه آفاق به میان جمعیت رفت و از آنها خواست که برای برقراری نظم برنامه، همکاری کنند و سپس با گیتاری در دست در بین دوستدارانش قطعه «شال» را به صورت زنده اجرا کرد که با همخوانی دوستدارانش رو به رو شد.

baghorshamiraghsad_9.jpg

کاوه آفاق در مراسم رونمایی از آلبوم "با قرص ها می رقصد"5


گردآوری:گروهفرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع:musicema.com



Save