خبر بد و بسیار ناراحت کننده و تاسف آور برای طرفداران کیتارو
کنسرت کیتارو در تهران به علت حضور 6 نوازنده امریکایی و مشکلات صدور ویزا لغو گردید.

کنسرت کیتارو در تهران لغو گردید

کنسرت کیتارو موسیقیدان ژاپنی پس از یک مرحله جابجایی زمانی که قرار بود در تاریخ 22،23 و 27 اردیبهشت در تهران برگزار شود، به دلیل تاخیر درصدور ویزا و میسر نشدن سفر گروه به ایران درآن مقطع زمانی لغو شد.


برگزارکنندگان این کنسرت ضمن اعلام لغو قطعی این کنسرت اعلام کردند:

«با توجه به حضور 6 آمریکایی در گروه کیتارو در شرایط فعلی متأسفانه امکان حضور این هنرمند شایسته در این زمان میسر نشد. گروه اجرایی این برنامه دو سال را صرف پیگیری و اجرای برنامه این هنرمند کرد اما ترجیح می‌دهد در شرایط فعلی سکوت کند و آرزوی روزهای بهتر بنماید. خریداران بلیط برای اطلاع از نحوه‌ی بازگشت هزینه بلیط‌های خود به اطلاعیه تیوال توجه نمایند.»

سایت تیوال نیز در اطلاعیه درباره عودت هزینه‌های بلیت این کنسرت توضیح داده: «مجموعه تیوال ضمن تاسف از لغو این رویداد، اطمینان کامل را به مخاطبان فرهیخته خود می‌دهد که در سریع‌ترین زمان ممکن بهای پرداختی بلیت خریداران را به حساب آن‌ها بازمی‌گرداند.

لازم به ذکر است که تیوال نقشی در جابجایی‌ زمانی این برنامه و لغو آن نداشته است. لطفا توجه نمایید برای بازگشت هزینه نیازی به ارسال ایمیل یا تماس تلفنی نیست و این روند به صورت خودکار انجام خواهد شد. باتوجه به تعداد بالای خریداران از شکیبایی شما در انجام این کار سپاسگزاریم.»

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com