جایزه ویژه مایکل جکسون به جنیفر لوپز رسید/ ظاهر جالب مدونا در مراسم جوایز ام تی وی
 جایزه ویژه مایکل جکسون به جنیفر لوپز رسید

جوایز موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی، با حضور جمعی از ستاره‌های مشهور دنیای موسیقی

مراسم اهدای جوایز موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی، با حضور جمعی از ستاره‌های مشهور دنیای موسیقی در شهر نیویورک برگزار و جوایز مختلف ام‌تی‌وی به برندگان اهداء شد. طبق آن‌چه که پیشتر اعلام شده بود، جنیفر لوپز موفق شد جایزه اصلی ام‌تی‌وی که همان جایزه ویژه مایکل جکسون است را کسب کند تا نامش در کنار بزرگانی همچون دیوید بوی، گروه بیتلز، ریچارد لستر، مدونا، گانز ان روزز و بیانسه قرار بگیرد.

جنیفر لوپز در این مراسم علاوه‌بر جایزه ویژه مایکل جکسون، یک جایزه دیگر نیز به دست آورد. او به همراه دی‌جی خالد و کاردی‌بی، جایزه بهترین همکاری را برای تک‌آهنگ "دینرو" کسب کرد. کاردی‌بی نیز همچون جنیفر لوپز شب پرفروغی را سپری کرد و دو جایزه دیگر از جمله جایزه بهترین هنرمند جدید سال را به دست آورد. جایزه بهترین هنرمند سال نیز به کامیلا کابیو رسید. کابیو جایزه بهترین ویدئوی سال را نیز برنده شد.

مدونا
مدونا در مراسم اهدای جوایز موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی

جایزه بهترین ویدئوی سبک پاپ به آریانا گرانده و بهترین ویدئوی سبک هیپ‌هاپ به نیکی میناژ رسید. جایزه بهترین ویدئوی سبک راک را هم گروه "ایمجین دراگونز" کسب کرد. از اتفاقات شگفت‌انگیز این مراسم می‌شود به حضور مدونا با ظاهر خاص همیشگی‌اش بر روی سن اشاره کرد که با استقبال فراوانی همراه شد. او جایزه بهترین ویدئوی سال را به کابیو اهداء کرد. کابیو پس از دریافت جایزه‌اش از دستان مدونا، روبروی ملکه موسیقی پاپ قرار گرفت و به او تعظیم کرد.

در این مراسم یادبودی هم با حضور مدونا برای آرتا فرانکلین، ملکه موسیقی سول که به تازگی درگذشته، گرفته شد که مدونا درباره تأثیرات فرانکلین روی خودش صحبت کرد. مدونا گفت: آرتا فرانکلین زندگی من را تغییر داد. ممکن است تعجب کنید اما باید بدانید که تمام موفقیت‌های من بدون او اتفاق نمی‌افتاد. من می‌خواهم از او تشکر کنم. زنده باد ملکه.

جنیفر لوپز، تراویس اسکات، آریانا گرانده، نیکی میناژ، بابی رکسا و کاردی‌بی از جمله خوانندگانی بودند که در این مراسم به اجرای موسیقی پرداختند.


بیشتر بدانید : جانی دپ برنده دو جایزه ی «ام تی وی» شد

بیشتر بدانید : ساندرا بولاك جایزه یك عمر دستاورد هنری «ام‌تی‌وی» را دریافت می‌كند

 
گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : iranart.ir