مهم‌ترین کنسرت‌های آذر 97 از محسن ابراهیم زاده تا بهنام بانی و ماکان بند
خوانندگان در آذر با برگزاری کنسرت‌های متعددی در سراسر نقاط ایران با طرفدارانشان دیدار خواهند کرد. در ادامه مروری بر مهم‌ترین کنسرت‌های آذر ماه 97 داریم

خوانندگانی که اجازه نفس کشیدن به طرفداران‌شان نمی‌دهند

در سومین ماه از فصل پاییز که آرام آرام نویدبخش رسیدن فصل سرد زمستان است، بازار موسیقی کشور و برپایی کنسرت‌ها حسابی داغ است و خوانندگان تدارک ویژه‌ای برای طرفدارانشان دیده‌اند. برنامه اجرای خوانندگان در آذر به قدری متراکم است که می‌توان گفت فاصله برگزاری برخی از از کنسرت‌ها به کمتر از ۲۴ ساعت هم رسیده است. در این میان خوانندگان پاپ مثل همیشه گوی سبقت را از همتایان خود در سایر سبک ها ربوده اند و نه تنها در تهران بلکه در تمامی نقاط ایران به برپایی کنسرت می‌پردازند. بازار کنسرت های ویژه بانوان و موسیقی سنتی هم حسابی داغ است و چندین گروه تا پایان آذر در نقاط مختلف به اجرا می‌پردازند.

رکورددار برگزاری کنسرت در این ماه، خواننده جوانی است که پیش از این هم نامش به دلیل اجرا در فینال لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی سر زبان ها افتاد، محسن ابراهیم زاده بیشتر از سایر خوانندگان در آذر روی صحنه می‌رود.

موسیقی ایران در ماه آذر دو مهمان ویژه از هنرمندان موسیقی جهان دارد، فدریکو آلبانیز نوازنده مطرح ایتالیایی با حضور در ایران روز ۱۶ آذر کنسرتی برگزار خواهد کرد. همچنین ارکستر و کر بل کانتو در روزهای پایانی آذر در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. در ادامه بر جزییات کنسرت‌های موسیقی مروری خواهیم داشت.

مروری بر مهم‌ترین کنسرت‌های آذر 97
مروری بر مهم‌ترین کنسرت‌های آذر 97

 

بیشتر بدانید : بازار داغ آلبوم‌های جدید چهره‌های موسیقی در فصل بهار!

بیشتر بدانید : وقتی خواننده های پاپ پا در کفش بازیگران می کنند!!



 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir