شکست عشقی، آزار جنسی، بیماری ها و تمام رازهای تلخ زندگی لیدی گاگا
اگر دوست دارید با تراژدی های زندگی لیدی گاگا lady Gaga، یکی از مشهورترین ستاره های جهان آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید

چیزهایی که در مورد لیدی گاگا lady Gaga نمیدانید

در حال حاضر لیدی گاگا یکی از مشهورترین ستاره های جهان است اما او این شهرت و قدرت را به سادگی به دست نیاورد. قبل از این که شما او را به عنوان یک ستاره بشناسید، او در حال دست و پا زدن در مشکلاتی چون فیبرومیالژیا، اختلالات روانی، آزار جنسی و غیره بود. اگر دوست دارید با تراژدی های زندگی این ستاره هالیوودی آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

لیدی گاگا آزار جنسی اش را سالیان سال پنهان کرد


لیدی گاگا در سال 2014 اعتراف کرد که در دوران نوجوانی توسط یک آهنگساز مورد آزار جنسی قرار گرفت: «من این موضوع را تا 7 سال به هیچکس نگفتم. من اصلا نمی دانستم که چگونه باید به این موضوع فکر کنم یا این که چگونه با آن کنار بیایم.

لیدی گاگا lady Gaga
لیدی گاگا lady Gaga

من نمی دانستم که مقصر هستم یا نه، من مدام خودم را سرزنش می کردم. این اتفاق کل زندگی مرا تحت تاثیر قرار داد و مرا تبدیل به آدم دیگری کرد» لیدی گاگا حتی یک آهنگ با نام «Til It Happens To You» هم در همین مورد منتشر کرد. او می گوید که هر زمان به این آهنگ گوش می دهد، گریه اش می گیرد.

لیدی گاگا دچار اختلالات روانی بود


لیدی گاگا پس از این که مورد آزار جنسی قرار گرفت، دچار اختلالات روانی شد. او در سال 2016 در مصاحبه ای گفت که از اختلال استرسی پس از آسیب روانی رنج می برد: «من کم کم متوجه شدم که رفتارهای غیر طبیعی از خودم نشان می دهم. به عنوان مثال برای چند دقیقه به نقطه ای خیره می شدم و تصاویر آن اتفاق شوم در مقابل چشمانم ظاهر می شد.

اختلالات روانی لیدی گاگا lady Gaga
اختلالات روانی لیدی گاگا lady Gaga

صدایی در ذهنم می گفت که این خاطره تا ابد با من باقی خواهد ماند. من به تدریج به دردهای مزمن فیزیکی، فیبرومیالژیا، حملات عصبی و رفتارهای مازوکیستی دچار شدم و حتی چندین بار به فکر خودکشی نیز افتادم.» لیدی گاگا در مراسم گرمی 2019 از این اختلالات روانی اش صحبت کرد.

از بیماری فیبرومیالژیا رنج می برد


فیبرومیالژیا یک سندرم درد اسکلتی-عضلانی مزمن است که با درد در سطح گسترده، نقاط حساس، خستگی و اختلال خواب مشخص می ‌شود و علت ‌شناسی آن ناشناخته است. ویژگی ‌های اصلی فیبرومیالژی درد منتشر در بافت نرم است که معمولاً با سوزش و خارش همراه است. درد ممکن است در گردن، پشت، سینه، بازوها و پاها حس شود. به ‌علاوه بیماران ممکن است از خشکی صبحگاهی، خستگی، اختلالات خواب یا سردرد شاکی باشند. لیدی گاگا می گوید: «من از مردمی که این بیماری را درک نمی کنم، واقعا عصبانی می شوم. بیماری فیبرومیالژیا شوخی نیست. این بیماری موجب عصبی شدن و افسردگی می شود. این که شب موقع خواب نمی دانی که فردا با چه حالتی از خواب بیدار خواهی شد، غیر قابل تحمل است.» خوشبختانه لیدی گاگا این روزها به کمک پزشکان خود توانسته تا حدودی با این بیمار دست و پنجه نرم کند.

موفقیت لیدی گاگا به قیمت شکست عشقی اش تمام شد


اگر چه لیدی گاگا برای فیلم «Five Foot Two» موفقیت های زیادی را به دست آورد، اما در ازای آن بهای زیادی پرداخت. فیلم «پنج فوت دو» یک فیلم مستند درباره لیدی گاگاست که در سال 2017 منتشر شد. او 10 میلیون نسخه از این فیلم را به فروش رساند اما به ازای آن، نامزدش تیلور کینی را از دست داد. دلیل اصلی بر هم خوردن نامزدی آنها مشغله زیاد لیدی گاگا بود.

زندگی لیدی گاگا lady Gaga
زندگی لیدی گاگا lady Gaga

لیدی گاگا نه تنها تیلور، بلکه مردهای دیگر زندگی اش را هم به دلیل مشغله های کاری اش از دست داد. لوس کارل در این باره می گوید: «من مردی نبودم که بنشینم روی صندلی و رفت و آمدهای طرف مقابلم را تماشا کنم. ارتباط با فردی که هر لحظه در یک کشور است، کار ساده ای نیست. او قدرت و ثروت را می پسندید، در حالی که برای من عشق مهمتر از هر دویشان بود.» البته زیاد برای شکست عشقی های لیدی گاگا نگران نباشید زیرا او به تازگی با کریستیان کارینو نامزد کرده است.

 اعتیاد شدید لیدی گاگا در گذشته


در نتیجه اختلالات روانی که لیدی گاگا از آن رنج می برد، او به سمت مواد مخدر کشیده شد. او در مصاحبه ای با یاهو اعتراف کرد: «من بدن درد زیادی داشتم، افسرده شده بودم و نمی دانستم که دقیقا علت آن چیست، از این رو به مصرف مواد مخدر روی آوردم. من در روز 15 تا 20 نخ ماری جوآنا می کشیدم به طوری که انگار در سیاره دیگری زندگی می کردم. به غیر از ماری جوآنا من به کوکائین هم معتاد شده بودم. من تنهایی در خانه ام می نشستم، مواد می زدم و آهنگ می نوشتم. حال که به عقب نگاه می کنم، از آهنگ هایی که در آن زمان نوشته ام، نفرت دارم.»

lady Gaga احساس تنهایی می کرد


علارغم این که لیدی گاگا در سراسر جهان هواداران زیادی دارد، اما او به شدت احساس تنهایی می کرد. پس از انتشار فیلم «Five Foot Two»، او حتی متنی در مورد افسردگی ناشی از حس تنهایی اش نوشت. «این احساس برای من عجیب بود چون که من باید با دیگران ارتباط برقرار می کردم و برای آنها به روی سن می رفتم اما در اوج مشغله کاری، احساس می کردم که هیچکس را ندارم. زندگی من به گونه ای بود که روزها با هزاران نفر در ارتباط بودم و شب ها در تنهایی خود غرق می شدم.»

لیدی گاگا ستاره هالیوود
لیدی گاگا ستاره هالیوود

لیدی گاگا دچار پرخوری عصبی بود


لیدی گاگا از سن 15 سالگی به پرخوری عصبی مبتلا بود. به گفته او: «من در دوران دبیرستان دوست داشتم که یک بالرین لاغر باشم اما پدرم هر شب با مقدار زیادی گوشت به خانه می آمد.» این پرخوری نه تنها برای اندام او، بلکه برای تارهای صوتی اش هم مضر بود. بعضی اوقات که اسید معده به مری و گلو او باز ‌می گشت، موجب احساس بر آمدگی در گلوی او می شد.

رازهای زندگی لیدی گاگا lady Gaga
رازهای زندگی لیدی گاگا lady Gaga

از این رو، لیدی گاگا تصمیم گرفت که این موضوع را با عکسی از اندامش در شبکه های اجتماعی منتشر کند و در مورد آن با هوادارانش حرف بزند. خوشبختانه هوادارانش با او همدردی کردند به طوری که لیدی گاگا در جواب آنها نوشت: «هیچ چیزی تا به حال درد مرا درمان نکرد جز همدردی شما هوادارانم.»

اجرای لیدی گاگا در «ستاره ‌ای متولد شده ‌است» واقعیت داشت


اجرای با احساس لیدی گاگا در «ستاره ‌ای متولد شده ‌است» تا حدودی واقعیت داشت. او در آن زمان در یکی از بدترین دوران زندگی خود به سر می برد. یکی از دوستان صمیمی او با نام سونجا دورهام پس از سالها مبارزه با سرطان در مه 2017، یعنی زمانی که لیدی گاگا در حال فیلمبرداری این فیلم بود، در گذشت. او خودش اعتراف کرده که بازی در این فیلم به دلیل غمی که او برای از دست دادن دوست اش در دل داشت، بسیار سخت بود. «یک روز دوستم با من تماس گرفت و به من گفت که حالش خوب نیست. من تنها صدای ناله های او را می شنیدم. من در آن لحظه سر فیلمبرداری بودم اما بدون این که به کسی بگویم آنجا را ترک کردم اما متاسفانه 10 دقیقه پس از مرگ دوستم بالا سرش رسیدم. پس از آن زمان من حتی سر فیلمبرداری هم نتوانستم غم او را فراموش کنم.»

لیدی گاگا یکی از مشهورترین ستاره های جهان
لیدی گاگا یکی از مشهورترین ستاره های جهان

بیماری لوپوس در خانواده لیدی گاگا lady Gaga ارثی ست


لیدی گاگا در سال 2010 گفت که سابقه بیماری لوپوس در خانواده آنها وجود دارد. لوپوس یک بیماری مزمن خود ایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن بیش فعال شده و به بافت های سالم و نرمال حمله می کند که نتیجه آن علائمی نظیر تورم، التهاب، آسیب به مفاصل، پوست، کلیه ها، خون، قلب و شش ها است. علرغم این که لیدیی گاگا تاکنون نشانه ای از این بیماری را مشاهده نکرده اما گفته که این بیماری ارثی ست و ممکن است که در آینده ای نزدیک به او نیز سرایت کند.

 

بیشتر بدانید : 10 ستاره که بیماری سخت و لاعلاج داشتند، اما مشهور شدند + عکس

بیشتر بدانید : مکالمه لیدی گاگا و شاهزاده ویلیام برای مبارزه با بیماری های روحی+ تصاویر جالب

بیشتر بدانید : چرا لیدی گاگا روی فرش قرمز لباس های عجیب مردانه پوشید؟!

بیشتر بدانید : ممنوع الورود شدن سلنا گومز، برد پیت و لیدی گاگا به چین! + دلیل ممنوعیت



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: زندگی ایده آل