خواننده زن جنجالی در عربستان کنسرت اجرا می کند!
نیکی میناژ در حالی قرار است در عربستان سعودی روی صحنه برود که نوع پوشش او بر روی صحنه و مضمون ترانه‌هایش هرگز با قوانین عربستان همخوانی ندارد

کنسرت نیکی میتاژ در عربستان! نمونه ای از باز شدن فضای سرگرمی در عربستان

نیکی میناژ، خواننده و موسیقی‌دان معروف، دعوت عربستان سعودی برای اجرای برنامه در جشنواره موسیقی ریاض را پذیرفته و قرار است در روز هجدهم ماه ژوئیه (دو هفته دیگر) در فستیوال موسیقی جده به روی صحنه برود.

این یکی از آخرین نمونه‌های باز شدن فضای سرگرمی در عربستان سعودی است.

نیکی میناژ متولد ترینیداد و توبوگو است. او در محله کوئینز شهر نیویورک بزرگ شده و نخستین آلبوم موسیقایی‌اش که در استودیو ضبط شده را در سال ۲۰۱۰ منتشر کرده است. او به "ملکه رپ" مشهور است.

به گزارش بی‌بی‌سی، خبر حضور ملکه رپ در عربستان بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به واکنش وا داشت. یکی از کاربران توییتر نوشته که فرض کنید سه سال در کما بودید و بعد به هوش آمدید و شنیده‌اید که نیکی میناژ اجرای اصلی یک جشنواره موسیقی در جده را به عهده دارد: "صادقانه بگویم. احساس می‌کنم که در دنیای موازی زندگی می‌کنم."

نفر دیگری این احتمال را مطرح می‌کند که برگزارکنندگان اصلا اطلاعی از موسیقی این خانم نداشته‌اند: "هیچکس در عربستان سعودی نام نیکی میناژ را در گوگل جست‌وجو نکرده. کرده؟"

البته همه هم این قدر سرخوشانه با این خبر برخورد نکرده‌اند.

یکی از کاربران پایان دنیا را دیده و از اجرای کنسرت در عربستانی تعجب کرده که مکه (شهر مقدس مسلمانان) هم در آنجا واقع شده است.

زنی محجبه هم فیلمی در توییتر منتشر کرده که چطور عربستان اجازه اجرای برنامه به خانم میناژ را صادر کرده اما از زنان عربستانی می‌خواهد با چادر عربی در جامعه حاضر شوند.

پیشتر ماریا کری، خواننده، و نلی، خواننده رپ، هم به دلیل قبول دعوت پادشاهی سعودی مورد انتقادهای فراوانی قرار گرفته بودند.

باز کردن فضای سرگرمی و موسیقی یکی از راه‌های شاهزاده محمد بن سلمان برای گشایش اقتصادی کشور است.

ترکی آل الشیخ، رئیس اداره سرگرمی‌های عمومی در ماه ژانویه توییتی کرد که در آن ایده‌های خود برای آینده صنعت سرگرمی کشور را این طور شرح داد: "به امید خدا، در حوزه سرگرمی در فاز بعدی تمرکز ما بر برنامه‌ها، سیرک، شهربازی‌های موضوعی سیار، نمایش و برنامه‌هایی است که مردان و زنان جوان را پرورش دهد و از شرکت‌های صنعت سرگرمی ملی حمایت کند."

 

بیشتر بدانید : سلبریتی های مهربان که به طرفداران خود سر می زنند! + عکس

بیشتر بدانید : دعوای ماریا کری و نیکی میناژ در صحنه فیلمبرداری امریکن آیدل!

بیشتر بدانید : جنیفر لوپز رفت، ماریا کری و نیکی میناژ آمدند!

بیشتر بدانید : سلبریتی های خیر و کارهای خیری که تا به حال انجام داده اند + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: iranart.ir