قرارداد تتلو با بزرگ ترین کمپانی موسیقی دنیا + جزئیات
 صفحه رسمی کمپانی یونیورسال در آلمان، با تأیید عقد قرارداد با امیر تتلو، نخستین اثر تحت قرارداد با تتلو را بنام «تو بزار برو منو» منتشر کرد

کمپانی یونیورسال آلمان: تتلو به موسیقی جهان خوش آمدی!

۲۲ مارس صفحه اینستاگرام کمپانی موسیقی آلمانی «یونیورسال» از همکاری اش با امیر تتلو خواننده ایرانی رونمایی کرد.

در توضیح این کمپانی درباره این همکاری آمده است: «امیر تتلو به موسیقی جهان (یونیورسال) خوش آمدی، همزمان با جشن نوروز و بهار و آغاز سال کهن ایرانی، امیر تتلو سوپراستار ایرانی در این آخر هفته تک آهنگ جدید خود را منتشر کرد و بدین ترتیب فصل بعدی حرفه چشمگیر او آغاز شد.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «امیر تتلو به نسل اول هنرمندان هیپ هاپ زیر زمینی ایران تعلق دارد و از زمان انتشار اولین آلبومش در ده سال پیش رکوردهای چشمگیری از خود به جا گذاشته است.»

به گفته این کمپانی: «امیر تتلو اولین خواننده R&B و هیپ هاپ زیرزمینی ایرانی است که تعداد دنبال کننده هایش در فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام به میلیون رسیده اند و یکی از لایوهایش حدود ۶۳۰ هزار بیننده جذب کرده است. یکی از پست های این خواننده از لحاظ تعداد کامنت نیز توانسته رکورد گینس را در تعداد کامنت ها بشکند.»

صفحه اینستاگرام کمپانی موسیقی آلمانی «یونیورسال» در ادامه توضیح خود آورده است: «تتلو تا به حال ۱۲ آلبوم منتشر کرده که طولانی ترین آن آلبوم «۷۸» است که مدت زمانش ۳ ساعت و ۴۶ دقیقه و ۵۰ ثانیه است. این خواننده فارسی زبان در رسانه موسیقی اسپاتیفای بیشتر از هر رپر ایرانی صدایش شنیده شده است. تتلو همینطور بیشتر از هر ایرانی در یوتیوب دنبال کننده دارد.»

همچنین بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در صفحه توییتر خود نوشت: صفحه رسمی کمپانی یونیورسال در آلمان، با تایید عقد قرارداد با امیر تتلو ، نخستین اثر تحت قرارداد با تتلو را بنام «تو بذار برو منو» منتشر کرد. این کمپانی برای تتلو نوشته: «به موسیقی جهان خوش آمدی».

در این متن همچنین آمده: «این مرد ۳۳ ساله هم اکنون در ترکیه در تبعید زندگی میکند»

تتلو با بزرگ ‌ترین کمپانی موسیقی جهان قرارداد بست
تتلو با بزرگ ‌ترین کمپانی موسیقی جهان قرارداد بست

 

بیشتر بدانید : اخبار ضد و نقیض درباره علت بازداشت تتلو در ترکیه + عکس

بیشتر بدانید : تتلو: قصد خودکشی دارم!

بیشتر بدانید : دادستان کل کشور تکلیف تتلو را مشخص کرد! 


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabarfoori.com/khabargozarisaba.com