زانیار خسروی: میخواین ما رو به زور از مملکت فراری بدین؟!
 زانیار خسروی خواننده نسل جوان که با صدا و موزیک های پر انرژی اش هواداران زیادی دارد، در جدیدترین ویدویویی که منتشر شده از خود بیان کرد به مدیر برنامه هایش خبرداده شده او تا اطلاع ثانوی ممنوع الکار اس

معمای پرابهام ممنوع‌ الکاری زانیار خسروی

زانیار خسروی متولد دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۴ در تهران، خواننده سبک پاپ، آهنگساز، ترانه‌سرا، تنظیم‌کننده و نوازنده است و زانیار خسروی ایتدا به صورت غیررسمی و به تعبیری زیرزمینی قطعات خود را در فضای مجازی در اختیار مخاطبان خود قرار می‌داد، او مجوز رسمی فعالیت خود را سال ۱۳۹۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است.

زانیار خسروی که به تازگی نسخه فیزیکی و دیجیتال آلبوم «آکوستیک» را منتشر کرده است چند روز پیش در پیج اینستاگرام خود خبر از ممنوع‌ الکاری اش داد به دلیل انتشار دابسمش‌هایی که طرفدارانش با آهنگ‌های او اجرا کرده اند و زانیار آن‌ها را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشرکرده است.

بیشتر بدانید : زانیار خسروی دلیل عجیب ممنوع الفعالیت شدنش را فاش کرد!

در ویدیوی منتشر شده می‌گوید: «امروز از وزارت ارشاد با تهیه‌کننده من تماس گرفتن و گفتن که تا اطلاع ثانوی به من مجوز نمی‌دن و من ممنوع‌الکارم. دلیلش رو که جویا شدیم گفتن که گذاشتن استوری از دابسمش‌های دخترا!

این چه داستان جدیدیه که راه انداختین؛ دوباره قوانین نانوشته، قوانین شخصی. از کی تا حالا گذاشتن استوری باحجاب جرم شده که ما خبر نداریم؟ بهم می‌گید فیلم از طرفدارات نباید بزاری، معلومه که می‌زارم، برای چی نباید بزارم؟ طبق کدوم قانون؟ به چه جرمی؟ انگار دنبال اینین که ما رو تست اعصاب کنید ببینید کی به اینجامون می‌رسه. دنبال اینید که ما رو به زور از مملکت فراری بدین؟

۱۰ ساله دارم کار می‌کنم، ۶ سالش رو ممنوع‌الکار بودم… بعد می‌گین طرف چرا مهاجرت کرد؟ به جای اینکه ببینید کی مهاجرت کرد یا کی قراره مهاجرت کنه، ببینید کی باعثش شده که اونا مهاجرت کنن، چیکارشون کردین که دارن مهاجرت می‌کنن؟»

زانیار خسروی در ادامه صحبت‌های گلایه مندانه اش بیان کرد که به هیچ عنوان از ادامه انتشار دابسمش‌های هوادارنش دست بر نمی‌دارد.

هم چنین در طی چند روز گذشته کاربران شبکه‌های اجتماعی با همرسانی این ویدیو در فضای مجازی، به تصمیم وزارت ارشاد اعتراض و با هشتگ «صدا خاموش شدنی نیست» از زانیار خسروی حمایت کردند.

کاربری در پاسخ به پست اینستاگرامی خسروی نوشت:
شاید روزی مارو هم ممنوع الگوش کردن. کاربری در تاکید سخن او نوشت که همه چیز قرار است ممنوع شود، حتی وجود دختران در جامعه!

کاربری دیگر نوشت:
دابسمش دختران حتی با حجاب هم شده جرم تو این کشور و به خاطرش یک هنرمند باید ممنوع الکار بشه؟

کاربری در واکنش به این ممنوع الکاری نوشت:
«شادمهر عقیلی‌ی نفر بود، اما امثال شادمهر انگار هی دارن تکرار میشن...

همون بلاها، ولی به سبک دیگه... مجوز زانیار رو برگردونید..»

کاربری دیگری نوشت:
«لطفا جای اینکه به زانیار گیر بدین، به متن اهنگ‌های این دوزاری‌ها و دونه دونه دونه گفتنشون گیر بدین که پاپ مون به تباهی رفته دیگه!»

در مقابل نیز برخی از کاربران معتقدند که ممکن است علت ممنوع الکار شدن این هنرمند نشر دابسمش هوادارنش نبوده و علت دیگری برای این کار وجود داشته باشد.   

برخی دیگر نیز به ممنوع الفعالیت شدن هنرمندان دیگر اشاره کرده و گفته اند که زانیار خسروی اولین نفری نیست که ارشاد می‌شود و این بی رحمی‌ها به خوانندگان و هنرمندان دیگر نیز رسیده است.
 

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: bartarinha.ir