حواشی حرکات عجیب مینا وحید در کنسرت ماکان بند + عکس
 گروه ماکان بند، شب گذشته و پیش از آغاز کنسرت‌شان، نسبت به حرکت ناشایست خانم بازیگر در کنسرت ۶ دی واکنش نشان داد

ماکان بند علیه مینا وحید بیانیه داد !

 گروه ماکان بند، شب گذشته و پیش از آغاز کنسرت‌شان، نسبت به حرکت ناشایست خانم بازیگر در کنسرت ۶ دی واکنش نشان داد. در یکی از اجراهای اخیرِ ماکان بند، یکی از بازیگران حاضر در سالن، (مینا وحید)  حرکتی را انجام داد که خبرساز شد.

پوشش نامناسب و حرکات عجیب مینا وحید در کنسرت ماکان بند
پوشش نامناسب و حرکات عجیب مینا وحید در کنسرت ماکان بند

گروه ماکان بند شب گذشته نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و امیر مقاره در کنار دیگر اعضای ماکان، متنی را خواند که در راستای انتقاد از حرکت خانمِ بازیگر در کنسرتشان بود.

همچنین موسسه برگزار کننده کنسرت‌ های ماکان بند اعلام کرد:

متاسفانه در حین برگزاری کنسرت گروه ماکان در تاریخ ششم دی ماه سال جاری شخصی عملی خلاف عرف برگزاری کنسرت، همه مارا متاثر کرد.
بدیهی است هرگز این رفتار نه تنها مورد تایید گروه ماکان نبوده و نیست، بلکه به شدت آن را تقبیح و محکوم می‌نماییم.
پر واضح است که رفتار این شخص در کنترل هنرمندان گروه ماکان و عوامل برگزاری نبوده است. 

حضور جنجالی مینا وحید در کنسرت ماکان بند

 مینا وحید شب گذشته در کنسرت گروه ماکان بند در وزارت کشور حاضر شد و حرکات جلف و رفتار عجیب او باعث حواشی زیادی برای انها شد. از ساعاتی پیش کلیپ رفتار زشت و دور از انتظار مینا وحید در کنسرت ماکان بند باعث واکنش های زیادی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی و رسانه ها شده است.

در این ویدئو دیده میشود که او برای لحظاتی روی سن می رود و از هوادارانش تشکر می کند و سپس حرکات و رفتار عجیب و زشتی را از خود نشان می دهد که باعث شده تا همه به این کار او انتقاد کنند.

مینا وحید در کنسرت ماکان بند
مینا وحید در کنسرت ماکان بند

گفتنی است که این خانم بازیگر اینروزها در حال بازی در سریال جزیره در نقش گلرخ با امیر مقاره خواننده ماکان بند در نقش ارشد هم بازی است و به تازگی نیز در سریال برف بی صدا می بارد در شبکه سه تلویزیون بازی کرده است.

پاسخ مینا وحید برای حرکاتش در کنسرت ماکان بند

پیج اینستاگرامی حاشیه ها به نقل از مینا وحید نوشت:

بنا به درخواست شما عزیزان و پیغام خانوم بازیگر مینا وحید پست حاشیه ای حضور این بازیگر در کنسرت ماکان بند حذف شد که ایشالا موجب عواقب برای این بازیگر و گروه ماکان بند نشود. شب گذشته در کنسرت ماکان بند مینا وحید از بازیگران سریال جزیره به روی سن رفت و از هوادارانشان تشکر کرد و در همین حین پوشش این بازیگر حواشی زیادی را به همراه داشت.حال باید دید تصمیم ارشاد درباره کنسرت شب گذشته ماکان بند چیست؟

 

بیشتر بدانید : از تغییر قیافه طلیسچی و شعبده بازی فرزاد فرزین تا ورود ماکان بند با تابوت در کنسرت!

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: tasnimnews.com/shomanews.com