جواد عزتی از دستپخت خوبش در خندوانه گفت!
در برنامه شب گذشته خندوانه ، رامبد جوان میزبان جواد عزتی و سپند امیر سلیمانی بود.

جواد عزتی در خندوانه

در ابتدای برنامه چهارشنبه شب (7مرداد) رامبد جوان شادی برنامه را به همه‌ی کسانی که یک متر و نیم تا یک متر و شصت سانتی متر قد دارند ، تقدیم کرد.

سپس سپند امیرسلیمانی، کمدین برنامه وارد شد و خاطره‌های بامزه ای از بچه‌ کوچک خانواده بودن و سختی‌ هایش تعریف کرد، او در بخشی از حرف هایش گفت: کمند همیشه من را اذیت می کرد و من در برابر او درست مثل یک آدم خنگ بودم، مثلا یکدفعه به من زنگ زد و گفت که فلان شبکه داره تو رو نشون میده که دف می زنی و من هم سریع رفتم و دیدم ولی بعد تازه یادم  آمد که تا به حال کسی از دف زدن من فیلمی نگرفته و آن موقع تازه فهمیدم سر کار بودم! و از این دست اتفاقات زیاد می افتاد.


جواد عزتی در خندوانهجواد عزتی در خندوانه

سپند امیر سلیمانی تعریف کرد : کمند یک مرتبه آمد و گفت فلان بازیکن سر کوچه ایستاده . من هم دوان دوان رفتم تا ببینمش اما دیدم کسی نیست و او سر من را کلاه گذاشته! وی افزود: ما در بچگی دقیقا مثل تام و جری بودیم.  اما برعکس ، حالا بسیار با هم دوست و صمیمی هستیم.

سپند امیر سلمیانی در ادامه برنامه خندوانه تست بازیگری داد و خاطره کارگردانی که برای شناخت بازیگران جوان از آن ها تست می گرفت را تعریف کرد.

بعد از خداحافظی سپند امیر سلیمانی ، سپس رامبد جوان در تعریف از مهمان برنامه اش گفت:  می گویند آدم دوستانش را در سفر می شناسد،این که چه قدر مهربان یا نامهربانه و ..

مهمان برنامه امشب نیز یکی از کسانی است که وقتی داری چمدانت را می‌ بندی، از این که فکر می کنی با او همسفر می شوی شاد می شوی . مثل این هنرمند، کسی که هیچ وقت از همسفری با وی خسته نمی شویم...


جواد عزتیجواد عزتی

بعد جواد عزتی بازیگر سریال "دردسرهای عظیم" به روی صحنه آمد و ضمن سلام و احوالپرسی به خواسته‌ی رامبد جوان ، حالت خنده های مختلف در زمان های متفاوت مانند فردی که سر جلسه امتحان چیزی یادش نمی آید را در آورد.

جواد عزتی در تعریف از خصوصیاتش گفت که  هنگام دیدن تلویزیون محو می شود و هیچ صدای دیگری نمی شنود ، او گفت که دست و دلبازی و صبوری از ویژگی هایش است.

جواد عزتی در ادامه خاطره ای از دفعه ای که برحسب اتفاق در ماشینش قفل شده بود تعریف کرد و گفت: در آن لحظه حدود پانزده نفر شروع کردند به کمک به من، در این بین آقایی با اصرار زیاد گفت بگذار من باز کنم ، تا در نهایت اعلام کرد که من دزد هستم اجازه دهید در مدت کوتاهی آن را بازکنم. و او واقعا هم توانست و سریع مشکل را حل کرد و من هم کلی ازش تشکر کردم و فقط خندیدم.

بازیگر "دردسرهای عظیم" از دستپخت خوبش به ویژه در پخت قرمه سبزی و قیمه تعریف کرد و گفت یک بار برای حدود 1600 نفر قرمه سبزی درست کردم که بی نظیر شد . او سپس لبخند 10 ثانیه ای که به نظرش کار دشواری بود را رو به دوربین خندوانه زد.

وی در بخشی از گفتگو بیان کرد که چه قدر در کودکی مظلوم بوده و هیچ آتشی نمی سوزانده است. به جز دوران دبیرستان که مدرسه را می پیچانده و به دیدن تئاتر میرفته . او اظهار داشت که از 14 سالگی به بازیگری علاقه مند شد و در 15 سالگی کار خود را با تشکیل گروه نمایش های خیابانی آغاز کرد.

رامبد جوان طی این صحبت ها تعریف خوشبختی را از جواد عزتی پرسید و او گفت: خوشبختی یعنی که آدم بتواند ناخواسته همه انسان ها را دوست داشته باشد و عشقی که خدا در همه ی ما گذاشته است را ببیند.

جواد عزتی موفقیت را نیز در این که نقطه ای برای رسیدن نداشته باشی تعریف کرد و افزود: یعنی همین طور جلو بروی و پیشرفت کنی و از این مسیری که طی می کنی بتوانی نهایت لذت را ببری.

بعد از این صحبت ها علی مشهدی وارد صحنه خندوانه شد و همراه با رامبد جوان و جواد عزتی با پانتومیم سعی کردند برنامه مفرحی را اجرا کنند. در پایان طی تقدیم تندیس خندوانه و کاریکاتور، جواد عزتی اعلام کرد : برای خوشحال کردن چند نفر از مردم حاضر است هزینه کمپ ترک اعتیاد سه معتاد را بپردازد ، که این کار تحسین رامبد جوان را به همراه داشت. برنامه خندوانه در این شب در همینجا به پایان رسید.



تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات