عادل غلامی, والیبالیست تیم ملی در خندوانه پدر شدنش را اعلام کرد!
یکی دیگر از قسمت های برنامه " خندوانه " با اجرای رامبد جوان و با حضور مهران غفوریان و عادل غلامی در روز شنبه (10 مرداد) به روی آنتن رفت.

عادل غلامی و مهران غفوریان در خندوانه

در ابتدای برنامه ، رامبد جوان ، شادی این برنامه را به همه ی کتابفروش ها و خانواده هایشان تقدیم کرد.

سپس جوان از مهمانان خواست تا 20 ثانیه بخندند.کمی بعد مهران غفوریان به عنوان کمدین برنامه به روی صحنه آمد. او در آغاز صحبت هایش گفت که می خواهد در مورد دوران دبیرستانش بگوید و طی خاطره ای بیان کرد : من در دبیرستان بعضی از درس ها را از 4 بیش تر نمره نمی گرفتم،زیرا آن موقع ها پدر خدا بیامرزم اصرار داشت که من تجربی بخوانم ولی حتی با خواندن درس ها نیز نمره خوب یا حتی معمولی نمی گرفتم چون از اول به هنر علاقه داشتم.


مهران غفوریان افزود: بعد از امتحانات سال اول قرار شد تا قبل از شهریور که باید برای دروس افتاده ام درس می خواندم به بوشهر سفر کنم،اما فکرمی کردم فقط 4 درس را تجدید می شوم.وقتی برگشتم رفتم در اتاقم بخوابم که پدرم بالای سرم آمد . مهران غفوریان این خاطرات را با همان لحن شیرین همیشگی اش تعریف کرد . او گفت: پدرم بعد از 5 دقیقه خیره نگاه کردن به من گفت فکر میکنی چند درس را افتادی؟ من با شک گفتم 6 تا و او پاسخ داد کلا مردود خرداد شدی.

از یک طرف بابت این که دیگرنمی خواستم تابستان درس بخوانم خوشحال بودم و از طرفی می گفتم دوباره باید همان کلاس ها را یک سال دیگر نیز بخوانم. و این اتفاق یکبار دیگر تکرار شد و من دوبار به طور کل مردود شدم، تا اینکه به هنرستان رفتم و گرافیک خواندم و سرانجام دیپلمم را در این رشته با معدل 18ونیم گرفتم.

او در ادامه خاطراتی را ز مادربزرگ مرحومش نقل قول کرد که باعث خنده حاضرین در خندوانه شد.


مهران غفوریان از رامبد جوان خواست که پانتومیم نیز بازی کنند ولی با دیدن عنوان داخل پاکت از بازی منصرف شد ولی بعد دوباره سعی کرد ترکیب "در لفافه حرف زدن" را اجرا کند،که سرانجام با لب خوانی مفهوم را به رامبد جوان رساند و به او گفت : این کلمات داخل پاکت هنرپیشه خراب کن هست!

بعد از رفتن مهران غفوریان، رامبد جوان گفت که می خواهد از سومین یار تیم ملی کشورمان که به خندوانه آمده است دعوت کند. و سپس عادل غلامی را فراخواند و در ابتدا از او پرسید :سرعتی زن یعنی چی و چه کار میکند؟ غلامی پاسخ دادکه با ضربات محکم خود باعث می شود تا حریف را در تشخیص منطقه فرود توپ به اشتباه بیندازد.


عادل غلامی به قد لازم برای این پست که از دو ونیم متر به بالا هست و وی با قد یک متر و 95  در آن حضور دارد اشاره کرد و از تمرین ها و تلاش های چند برابر حد معمول برای رسیدن به این نقطه گفت.

عادل غلامی گفت: از سال 79 مشغول این ورزش هستم و بعد از خداحافظی ام از زمین اصلا تمایل ندارم که در والیبال بمانم چه به صورت مربی و چه در جایگاه های دیگر. این بازیکن همچنین از  نا امیدی و  و ناراحتی های شدیدی که بعد از باخت در بعضی از بازی ها به او دست می داد گفت و بیان کرد که گاهی تا مرز فکر به خداحافظی از این عرصه نیز می افتاده است.

عادل غلامی اظهار داشت : از سال 86 ازدواج کرده ام و به تازگی دارم پدر می شوم، فرزندم پسر است و اسم او را فعلا آریو گذاشته ایم، سپس رامبد جوان از او خواست تا رو به دوربین جمله ای به همسرش بگوید و او گفت:دوستت دارم و هر چه در زندگی دارم از شما دارم عزیزم.

او گفت که در کودکی ساکن یکی از روستاهای اطراف آمل بوده است ،رامبد جوان درباره شیطنت های بچگی او پرسید که عادل غلامی بلافاصله گفت : بسیار شیطان بودم و تا به حال 6 عدد سر را شکسته ام. او گفت که وقتی 3 یا 4 ساله بوده با سنگ و آجر سر دیگران را شکانده بوده است. سپس رامبد جوان از او خواست خنده پدری که می فهمد خانومش 7 قلو زاییده است را نشان دهد که او به شوخی گفت: اصلا خنده ندارد و من اگر بودم از همان جا فرار می کردم.

عادل غلامی 3 ویژگی خودش را بیان کرد و گفت : پر رویی، خوش اخلاقی و ظاهرا بد اخلاقی در برخورد و نگاه اول. سپس جناب خان نیز به برنامه اضافه شد و از روی علاقه ی زیادش به عادل غلامی مقام نارگیل تمام را اعطا کرد و علت غیبتش را در برنامه قبل، سفرش به پاریس برای افتتاح شعبه  لبو فروشی پاری سن ژرمن بیان داشت.

رامبد جوان از عادل غلامی خواست که ان علامت هایی را که طی بازی و مخفیانه به هم نشان می دهند را توضیح دهد که غلامی چند نمونه از آنها را توضیح داد.

جناب خان در بخش دیگر بعد از توضیح عادل غلامی به موزرسکی بازیکن روسی زنگ زد و اعلام کرد که به عنوان جاسوس دوطرفه معنی علامت ها را فهمیده و به او خواهد گفت. این صحبت ها لحظات شادی را در برنامه رقم زد.

در قسمت دیگر برنامه رامبد از غلامی پرسید که برای شاد کردن یک یا چند نفر از مردم حاضر است چه کاری انجام دهد که او گفت: با رفقایم برای شاد کردن ، به خانه سالمندان خواهم رفت .در آخر نیز رامبد جوان از غلامی خواست تا 10 ثانیه رو به دوربین لبخند بزند .


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات