سروش صحت در حال ساخت سریال لیسانسه ها!
مجموعه های تلویزیونی «دور دست ها» به کارگردانی جواد ارشاد و «لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت مراحل پیش تولید را طی می‌کنند و به زودی کلید می‌خورند.

تصویر برداری سریال پشت بام تهران

در مراسم رسمی کلید خوردن سریال جدید شبکه اول که به نویسندگی سعید نعمت‌الله و کارگردانی بهرنگ توفیقی ساخته می‌شود، محمد احسانی (مدیر شبکه یک سیما) و رحمان سیفی‌آزاد (مدیر گروه فیلم و سریال این شبکه) حضور داشتند.

ضبط این تصاویر در لوکیشن خیابان زعفرانیه انجام شد و طی آن سکانس خیابانی مربوط به درگیری شخصیت «غیاث» (با بازی کامبیز دیرباز) و شخصیت «جهان» (با بازی نوید خداشناس) و همچنین صحنه‌های مربوط به داخل خانه شخصیت «طاهره» که لوکیشن اصلی سریال است با بازی ثریا قاسمی تصویربرداری شد.

در سکانس‌هایی که امروز تصویربرداری شد، کامبیز دیرباز، ثریا قاسمی و نوید خداشناس جلوی دوربین رفتند و در یکی از این پلان‌ها غیاث(کامبیز دیرباز) با جهان(نوید خداشناس) درباره یک دزدی صحبت می کردند. طاهره(ثریا قاسمی) که نقش مادربزرگ غیاث را در این سریال ایفا می کند نیز امروز مقابل دوربین حاضر شد.

طبق پیش‌بینی‌های انجام شده تصویربرداری سریال پشت بام تهران چهار ماه به طول می‌انجامد و این مجموعه از اواخر پاییز آماده پخش می‌شود.

به گفته احسانی، مدیر شبکه اول این سریال از ابتدای زمستان در 30 قسمت روی آنتن شبکه اول سیما خواهد رفت.

مدیر شبکه یک در حاشیه این بازدید گفت: سریال پشت بام تهران مضمونی اجتماعی دارد که قصه آن به تصمیم گیری درست و غلط انسان ها مربوط می شود و اینکه اگر تصمیم اشتباهی بگیرند، هزینه و عواقب آن دامنگیر خودشان می‌شود.

محمد احسانی افزود: نویسندگی این کار بر عهده سعید نعمت الله است که چندی پیش سریال میکائیل را از او دیدیم و کارگردان مجموعه هم بهرنگ توفیقی است که سال گذشته سریال «انقلاب زیبا» را روی آنتن شبکه یک داشت.

او تصریح کرد: با تیم خوب پشت صحنه و بازیگران زبده ای که مقابل دوربین این سریال هستند، امیدوارم سریال، به خوبی به نتیجه برسد.

احسانی همچنین درباره سریال های دیگری در دست تولید شبکه یک، یادآور شد: در حال حاضر سریال «نفس گرم» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور مراحل تصویربرداری را طی می کند و احتمالا این سریال در ایام ماه محرم پخش شود. مجموعه های تلویزیونی «دور دست ها» به کارگردانی جواد ارشاد و «لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت هم مراحل پیش تولید را طی می‌کنند و به زودی کلید می‌خورند.

مدیرشبکه یک درباره سریال الف ویژه «معمای شاه» هم گفت: این سریال از جمعه سوم مهر امسال به روی آنتن خواهد رفت.

رحمان سیفی آزاد، مدیرگروه فیلم و سریال شبکه اول و خدیجه محرابی مدیر طرح و برنامه شبکه یک در این بازدید محمد احسانی را همراهی کردند.

مجموعه تلویزیونی پشت بام تهران به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی زینب تقوایی در 30 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش از شبکه یک سیما تولید می شود و زعفرانیه، یوسف آباد و شهرک چشمه از لوکیشن های اصلی این سریال هستند. گروه سازنده این سریال قرار است برای تصویربرداری سکانس‌های بعدی به لوکیشن میدان قزوین بروند.

کامبیز دیرباز، آزاده صمدی، ثریا قاسمی، لیندا کیانی، بهزاد فراهانی، کریم اکبری مبارکه، خسرو شهراز، علیرضاآرا، نویدخداشناس، علی صالحی و مجید واشقانی، اندیشه فولادوند و لعیا زنگنه از بازیگران این سریال هستند.

سایر عوامل سریال عبارتند از: مهدی بدرلو مدیرتولید، خسرو دادگر مرام مدیر تصویربرداری، مهری شیرازی طراح گریم، هادی افشار، صدابردار، مهرداد جلوخانی صداگذار، امیرحسین حداد طراح صحنه، محمد صادقی طراح لباس، بیتا ارسطویی منشی صحنه، بهرنگ دزفولی زاده عکاس، هادی داداشی مشاور رسانه ای و گروه کارگردانی: حسین دیردار، امیرکهکشان و نویدکریم زاده.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir